Originally posted by TMM
God morron
Collapse
X
-
Jodå. Jag är ju vaken. Vaknade halv sex och undrar varför? Godmorgon millou och grattis eller vad man säger till admingrejen.Originally posted by MillouGodmorgon gänget...tänkte ha sovmorgon...men då går det
minsann inte att sova...typiskt
Sätter på lite kaffe...för ingen av er är ju vaken ännu
[SIZE=4][COLOR=#0000cd][B]Jag- Quote
Comment
-
Originally posted by KlossanJodå. Jag är ju vaken. Vaknade halv sex och undrar varför? Godmorgon millou och grattis eller vad man säger till admingrejen.
Hallå Klossan...kul o se dig på morgonkvisten...och tack...vi får se om jag fixar och bli en bra admin....ha en bra söndag Klossan
Comment
-
God förmiddag på er Fjällis o tojja. Var ett tag sen som jag vakna....här är 4,5 grader o ganska kyligt.
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God morron på Lexie!!!Originally posted by LexieGomorron forumvänner! Ännu en fin höstdag här med solsken, vindstilla och just nu +8. Förvånansvärt lite blad har fallit från träden, väntar på att våra stora vårdträd kastanjerna skall tappa sina blad, först då börjar vi räfsa. Ha en bra dag alla!
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Det hoppas jag du också ska ha!!!Originally posted by LexieGomorron lucina! Ha det jättebäst idag!

[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
...............
K
Comment