Originally posted by starfriend
God morron
Collapse
X
-
Har hört att jackor ifrån boomerang e bra jackor..dyra har jag för mig men bra..blev det en sådan som gick ner över rumpan??Originally posted by AggeKöpte en bommerang jacka- Quote
Comment
-
ja det blev det köpte en till min dotter oxå ingen av oss vill frysa. Och varma är dom det räcker med en t shirt under. Min dotter har redan testat det.Originally posted by starfriendHar hört att jackor ifrån boomerang e bra jackor..dyra har jag för mig men bra..blev det en sådan som gick ner över rumpan??[B][COLOR=#4b0082]
...............- Quote
Comment
-
va bra..då e vintern räddadOriginally posted by Aggeja det blev det köpte en till min dotter oxå ingen av oss vill frysa. Och varma är dom det räcker med en t shirt under. Min dotter har redan testat det.
Comment
-
hahahahahahahaha ja den var bra tojja.Originally posted by tojjaÄr det en sådan som kommer tillbaka

[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Okej,förstår jag så väl. Men nu är jag sån som målar upp bilder i huvet och får till det här så jag såg jackerna flyga tillbaka till affären.Originally posted by AggeDen var skitdålig idag.
Sorry Agge inte meningen.
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Den godtas. Ska vara hos polisen i morgon kl 9.00Originally posted by lucinaOkej,förstår jag så väl. Men nu är jag sån som målar upp bilder i huvet och får till det här så jag såg jackerna flyga tillbaka till affären.
Sorry Agge inte meningen.
[B][COLOR=#4b0082]
...............- Quote
Comment
-
Hoppas det fixar sej för dej gumman.Originally posted by AggeDen godtas. Ska vara hos polisen i morgon kl 9.00
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
K
Comment