God morron

Collapse
X
  •  
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Xx24-7
    Trogen
    • Jan 2008
    • 4872

Du får ha en fin arbeidsdag, Millou !!

Hva jobber du med foressten ?? Eller du kanskje ikke vil si dèt..

Jeg skal jobbe i "heimen" jeg...Ja, har allerede tatt oppvasken for i går, så det er neimen ikke verst til å være meg på et sånt tidspunkt. Pleier jo å ligge og purke å sove jeg nå. Men ALDRI for sent å bli et bedre menneske, er det ikke dèt dem sier..

Comment

• lucina
      Kvast Hilda***A Little Bit Of Love ***
      • May 2004
      • 62872

:tack: För komplimanger för våra avatarer som ni förstår så är det Sandras förtjänst!!! God morgon ska jag väl säga också!!!
      [SIZE=1]
      [RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]♥♪♫

Comment

• Agge
        Mirakulöst aktiv
        • May 2004
        • 46698

God morgon allihopa. Mycket att göra idag sonen har blivit utslängd av sin pappa i går.
        [B][COLOR=#4b0082] ...............

Comment

• Xx24-7
          Trogen
          • Jan 2008
          • 4872

Ble han "utslängd" av sin pappa ?? Men hvorfor dèt da ?? Kan jo ikke bare hive han ut !! Hvor gammel er sønnen din ??

Comment

• lucina
            • May 2004
            • 62872

Originally posted by Agge
            God morgon allihopa. Mycket att göra idag sonen har blivit utslängd av sin pappa i går.
            God morron Agge...men herre gud hur kan det komma sej? Man kan väl inte bara slänga ut sina barn.
            [SIZE=1]
            [RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]♥♪♫

Comment

• tojja
              Bigbrother fan
              • Dec 2004
              • 23494

Originally posted by lucina
              God morron Agge...men herre gud hur kan det komma sej? Man kan väl inte bara slänga ut sina barn.
              Det låter ju väldigt konstigt
              [B] K

Comment

• lucina
                • May 2004
                • 62872

Originally posted by tojja
                Det låter ju väldigt konstigt
                Hon skrev sen försvann hon. *stackars Agge* Så mycket hon får gå igenom!!!
                [SIZE=1]

Comment

• tojja
                  Bigbrother fan
                  • Dec 2004
                  • 23494

Ja det är inte lite elände hon har haft den sista tiden
                  [B] K

Comment

• StarFriend
                    Fastväxt
                    • Oct 2007
                    • 6194

God kväll på alla..morronen e juh förbi fär länge sedan....

Tojja..härligt att höra att det gick bra i Kristianstad

Agge..låter jobbigt det där med sonen & pappan..hoppas det ordnar sig & att de löser problemet på bästa sätt till dig med

Hur mår jag själv då????? nästan slagen sönder & samman e jag juh..ramlade omkull (snubblade på en sten j-ävel)när jag var ute & joggade nu sen eftermiddag..slog knäet,armen & skrapsår på vänster kind ..Men jag överlevde & kan gå utan käpp eller kryckor ..tror jag ska sluta att träna nu..e juh farligt när man e klumpig.....Men annars e allt bra med mig *puss på stackars stackars Starfriend*

Comment

• StarFriend
                      Fastväxt
                      • Oct 2007
                      • 6194

ja hon verkar haft det ganska tufft

Comment

• tojja
                        Bigbrother fan
                        • Dec 2004
                        • 23494

Originally posted by starfriend

Agge..låter jobbigt det där med sonen & pappan..hoppas det ordnar sig & att de löser problemet på bästa sätt till dig med

Hur mår jag själv då????? nästan slagen sönder & samman e jag juh..ramlade omkull (snubblade på en sten j-ävel)när jag var ute & joggade nu sen eftermiddag..slog knäet,armen & skrapsår på vänster kind ..Men jag överlevde & kan gå utan käpp eller kryckor ..tror jag ska sluta att träna nu..e juh farligt när man e klumpig.....Men annars e allt bra med mig *puss på stackars stackars Starfriend*
                        Götapetter,hur bär du dej åt det var ju skönt att du
                        inte bröt något.
                        Det är farligt att träna tydligen .
                        Tur att man har blivit tvingad att sluta med sådant
                        [B] K

Comment

• lucina
                          • May 2004
                          • 62872

Herre jisses då...men det där låter ju som jag. Men skönt det inte blev värre iaf. Sköt om dej vännen....
                          [SIZE=1]

Comment

• StarFriend
                            Fastväxt
                            • Oct 2007
                            • 6194

Originally posted by tojja
                            Götapetter,hur bär du dej åt det var ju skönt att du
                            inte bröt något.
                            Det är farligt att träna tydligen .
                            Tur att man har blivit tvingad att sluta med sådant
                            ja shit som det kan gå...ja bryta något e juh inte direkt något man strävar efter..Men du vet du vad.. man e så himla konstig när man ramlar..Man hoppar snabbt upp igen ,hoppas & ber att ingen såg ens lilla vurpa *skämmigt*..går en liten bit & innser att f-n nu slog jag mig ordentligt..men tur ingen såg mig..knäppt

Comment

• StarFriend
                              Fastväxt
                              • Oct 2007
                              • 6194

Herre jisses då...men det där låter ju som jag. Men skönt det inte blev värre iaf. Sköt om dej vännen....
                              hehhe..skönt att veta att det finns fler som jag ..ska passa mig nästa gång..för tror inte jag kan sluta träna

Comment

• tojja
                                Bigbrother fan
                                • Dec 2004
                                • 23494

ja shit som det kan gå...ja bryta något e juh inte direkt något man strävar efter..Men du vet du vad.. man e så himla konstig när man ramlar..Man hoppar snabbt upp igen ,hoppas & ber att ingen såg ens lilla vurpa *skämmigt*..går en liten bit & innser att f-n nu slog jag mig ordentligt..men tur ingen såg mig..knäppt
                                Så gjorde jag på jobbet i vintras.
                                När jag hadde slutat jobbet så gick jag ut genom dörren och det snöade men under snön så var det tydligen is.
                                Givetvis så står jag på huvudet och slår i sidan och huvudet i asfallten.
                                Inom en sekund så står jag på benen igen och går bort till min bil utan att visa en min.
                                Men när jag skulle sätta mej i bilen så kunde man visa sin smärta för då såg ingen, fy tysan vilket blåmärke jag fick :tihi:
                                Man kan ju undra varför man gör så
                                [B] K

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...