Guten Morgen på er
God morron
Collapse
X
-
God morgon alla ! Hoppas ni får en trevlig dag och en underbar helg.. Jag är så glad för att jag klarade min omtenta för tredje gången (svår tenta)
. Ha det gott!
[COLOR=Red][SIZE=6][FONT=Comic Sans MS]
Don't worry be happy 
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=2][U]tigermala- Quote
Comment
-
Jag ska faktiskt ut ikväll
, ska fira med mina tjejkompisar. Men det hade vi bestämt innan, men det blir ju roligare när man har ngt att fira
. Ska du göra ngt kul i helgen då?
Don't worry be happy 
Comment
-
Ikväll så ska jag sitta här och häcka...och imorgon så skall jag hem till min bror en vända....blir en lugn helgOriginally posted by tigermalaJag ska faktiskt ut ikväll
, ska fira med mina tjejkompisar. Men det hade vi bestämt innan, men det blir ju roligare när man har ngt att fira
. Ska du göra ngt kul i helgen då? 
Comment
-
Ibland kan det vara skönt att ta det lugnt på helgerna. Man behöver ju inte alltid göra ngt. Kan bara vara skönt att sitta och läsa en bok eller sitta här på forumet t ex. Du får ha det så braOriginally posted by skorpanIkväll så ska jag sitta här och häcka...och imorgon så skall jag hem till min bror en vända....blir en lugn helg
Don't worry be happy 
Comment
-
Tack Lexie. Hoppas att du med får en trevlig helg.Originally posted by LexieGogomorron alla goa! Här är det faktiskt soligt och ser ut att bli en fin dag. Han en bra fredag och en trevlig helg!
Tigeramala: Grattis och ha det så kul i kväll!
Don't worry be happy 
Comment

K
Comment