Originally posted by Agge
God morron
Collapse
X
-
Godmorgon Lucina o Lexie...är på väg till jobbet som vanligt
Här ser ni tjejen som firar 2 årsjubileum på forumet i dag...reggade mig kl12.00 den 3 /11....vad har den tiden tagit vägen...tyckte det var igår...hmm.
Ha en bra dag alla, så syns vi i kväll
Comment
-
Grattis Millou! Ha en bra dag på jobbetOriginally posted by MillouGodmorgon Lucina o Lexie...är på väg till jobbet som vanligt
Här ser ni tjejen som firar 2 årsjubileum på forumet i dag...reggade mig kl12.00 den 3 /11....vad har den tiden tagit vägen...tyckte det var igår...hmm.
Comment
-
God morron Millou och Grattis till 2-år här.Originally posted by MillouGodmorgon Lucina o Lexie...är på väg till jobbet som vanligt
Last edited by lucina; 2005-11-03, 08:48.[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Originally posted by MillouGodmorgon Lucina o Lexie...är på väg till jobbet som vanligt
Och jag har inte ens varit här i ett år än
[B]
K- Quote
Comment
...............
Comment