Go morron på er alla.
God morron
Collapse
X
-
Godmorron MillouOriginally posted by MillouGodmorgon allihop och en trevlig Lördag på er...här är det dimma i dag
så jag får nog ta kompassen och leta mig till kyrkogården och
tända lite ljus för några av de mina som inte finns längre
Ha en bra dag
Ja idag blir det nog många på kyrkogården..ska dit i kväll & tända ljus jag med..ha en bra dag du med
Comment
-
Godmorgon allihop.
Mysigt med alla ljus på kyrkogårdarna idag, det är det allt. Annars gillar jag inte kyrkogårdar speciellt, kusliga, i alla fall på kvällar och nätter.
Annars är det faktiskt rogivande att ta en promenad på dessa, men som sagt, då får det vara dagtid.
Ha en skön dag.
Comment
-
samma här ,brukar bara gå dagtid annars..men ikväll e vi ett gäng ifrån min & min mans släkt *hålla handen med många*..Det var för nått år sedan vi börjat gå dit på (tidig) kvällen Å blev chockad över hur mycket folk där var just på kvällen..blev mysigt på nått sättOriginally posted by TequilaLadyGodmorgon allihop.
Mysigt med alla ljus på kyrkogårdarna idag, det är det allt. Annars gillar jag inte kyrkogårdar speciellt, kusliga, i alla fall på kvällar och nätter.
Annars är det faktiskt rogivande att ta en promenad på dessa, men som sagt, då får det vara dagtid.
Ha en skön dag.
Comment

♥♪♫
...............
Ha en bra dag alla
Comment