Godmorgon! Värst vad ni var vaken tidigt..
God morron
Collapse
X
-
Kunde inte sova så lika bra att gå upp. God morgon på dej förresten!!!Originally posted by FjällisGodmorgon! Värst vad ni var vaken tidigt..
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Nej nej , det gör man ju inte direkt man går upp från sängen.Originally posted by FjällisJag har oxå vart vaken ett bra tag, men satte mig inte vid datorn direkt. Godmorgon på dig med.
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Originally posted by TequilaLadyJooo... det gör man väl? Trodde alla gjorde det.
Ibland kanske
Jag kan sätta på datorn men går inte in direkt!!!
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Eller hur jag vaknar....Originally posted by FjällisSamma här. Sen beror det lite på när jag vaknar.
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Go'morron Gullungar
Vaddå HUR ni vaknar? Vad menar ni med det egentligen?? Näe, nu får ni allt ta å förklara er lite
Comment
...............
Comment