Godmorgon alla!
God morron
Collapse
X
-
God morgon på er alla. I dag har det inte varit nådigt att komma in här.
JISSES!!!
Ha en bra dag!!!
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Då är det väl här då...men som du kanske sett så kommer jag inte ut på msn heller. Ska iväg snart så får hoppas det blir bättre under dagen, när jag är hemma igen. Men är det inte segt då?Originally posted by FjällisGodmorgon lucina.
Jag hade inga problem med inloggning. 
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Jag har vart iväg och handlat redan. Skulle köpa saffranOriginally posted by lucinaDå är det väl här då...men som du kanske sett så kommer jag inte ut på msn heller. Ska iväg snart så får hoppas det blir bättre under dagen, när jag är hemma igen. Men är det inte segt då?
Alltså skulle
Hos mig flyter det på bra. Måste vara ditt nät som krånglar.
Comment
-
Här är också sol och kallt. Pratade med Ö-vik igår och det var snötomt där också....Originally posted by FjällisGodmorgon Klossan.
Nej du ingen snö, men lövhalka.
Sol och rätt kallt.
Men lövhalka? Japp...det har vi! (lövhalka...den var bra!)
[SIZE=4][COLOR=#0000cd][B]Jag- Quote
Comment
-
Det är säkert bara högst upp i landet det är snö. Om ens därOriginally posted by KlossanHär är också sol och kallt. Pratade med Ö-vik igår och det var snötomt där också....
Men lövhalka? Japp...det har vi! (lövhalka...den var bra!)
Visste inte vad jag skulle kalla det, så det fick bli lövhalka.
Comment
-
Godmorgon LexieOriginally posted by LexieGomorron alla! Attans vad vad du var pigg idag då Fjällis
Här är underbart väder, solen skiner, vindstilla och frostigt på marken.
Ha en bra dag alla
Lade mig tidigt så idag kan jag sprattla lite
Ingen sol här än, men den kanske kommer.- Quote
Comment
...............
Comment