God morgona Lucina Millou TequilaLady. Här är det grått och trist.
God morron
Collapse
X
-
God morgon på Agge....vem har skrämt upp dej??? jag tänkte att jag skiter att gå in här för ingen här. Fel av mej!!!
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God morron på Boubou hoppa du med får en bra dag,,,Originally posted by BoubouGod morgon i stugorna !
önskar er alla en bra dag idag!!
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God morgon TL......hoppas pengarna kommer fram idag då. Du har inte hört nåt?Originally posted by TequilaLadyGod morgon everybody.
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Morning. Jag tittade in hos banken för ett tag sedan, men där var det inga nya slantar... än.Originally posted by lucinaGod morgon TL......hoppas pengarna kommer fram idag då. Du har inte hört nåt?
Tror att de kan komma mitt på dagen, har för mig att de kör några överföringar då, eller iaf senast kl 15.
Jag PM'ar dig så fort jag ser dem, så vi vet att det har funkat.
Comment
-
Du ska ha ett stort tack!!! Bra att du gör men de kommer nog idag förhoppningsvis.Originally posted by TequilaLadyMorning. Jag tittade in hos banken för ett tag sedan, men där var det inga nya slantar... än.
Tror att de kan komma mitt på dagen, har för mig att de kör några överföringar då, eller iaf senast kl 15.
Jag PM'ar dig så fort jag ser dem, så vi vet att det har funkat.
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
...............

Millou, går hissen verkligen så fort så du hinner skriva god morgon i tre trådar när du har SÅ bråttom??!!
Comment