God morogn alla !
God morron
Collapse
X
-
God morgon Fjällis. Härligt att höra förOriginally posted by FjällisGodmorgon allesammans!
Tar en mugg med lucina av Millous goda kaffe.
Millou har åkt....tror jag. SKÖNT MED SÄLLSKAP.....
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Då kan det vara härligt att vi har varann då.Originally posted by FjällisGomorron.
Hon har säkert åkt, som vanligt. 
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Ahhhhh visste inte vännen. Men krya på dej så jätte mycket...Originally posted by FjällisDet är det.
Är kanske inte mycket till sällskap. Förkyld o ont i skallen. Men måste iväg o handla o posta julkorten.
Klart jag uppskattar ditt sällskap. Jag då, som är enarmad och allt??? Julkorten skicka jag gubben med igår skrev dom innan jag skulle in på OP: Smart va???
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Det ordnar sig. Lite förkylning tar inte dö på migOriginally posted by lucina
Ahhhhh visste inte vännen. Men krya på dej så jätte mycket...
Klart jag uppskattar ditt sällskap. Jag då, som är enarmad och allt??? Julkorten skicka jag gubben med igår skrev dom innan jag skulle in på OP: Smart va???
Då var du smart. Jag har haft hälften skrivna länge, men i går skrev jag de sista. Och nu ska de postas.
Comment
-
Kanske inte men man känner sej trälig.Originally posted by FjällisDet ordnar sig. Lite förkylning tar inte dö på mig
Då var du smart. Jag har haft hälften skrivna länge, men i går skrev jag de sista. Och nu ska de postas.

Så där kan det vara med julkorten.
Kul då kanske man får ett kort iaf...
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
Don't worry be happy
Ha en bra dag
...............
K
Comment