God morgon allihopa
God morron
Collapse
X
-
Godmorgon Fjälllis, boubou, agge och Lexie och övriga som stigit upp. *kram*
Här är det inte så kallt idag, -10. Skönt. Ute är det mörkt, gatlysena lyser dygnet runt. Jag vill ha ljus är så trött hela tiden.
Idag kommer en kompis från jämtland och hälsar på, vi tänkte gå ut på café och mysa. hoppas ni får en trevlig dag det ska jag ha.*kram*Last edited by Salvia; 2005-12-28, 21:25.- Quote
Comment
-
Gomorron Lillesyrran! Fast om några dagar så går vi ju mot ljusare tider igen även om det går långsamt. Vad mysigt det låter med kompisen och cafét, ha en jättefin dag du oxåOriginally posted by LillesyrranGodmorgon Fjälllis, boubou, agge och Lexie och övriga som stigit upp.
Här är det inte så kallt idag, -10. Skönt. Ute är det mörkt, gatlysena lyser dygnet runt. Jag vill ha ljus är så trött hela tiden.
Idag kommer en kompis från jämtland och hälsar på, vi tänkte gå ut på café och mysa. hoppas ni får en trevlig dag det ska jag ha.
Comment
-
japp det ska bli skönt när man börjar se solen över horisonten. Nu når knappt strålarna över.Originally posted by LexieGomorron Lillesyrran! Fast om några dagar så går vi ju mot ljusare tider igen även om det går långsamt. Vad mysigt det låter med kompisen och cafét, ha en jättefin dag du oxå
Japp det ska bli mysigt, åååh vad vi ska prata, har inte träffat honom sen i våras. Han är en av mina bästa vänner men vi bor tyvärr så långt ifrån varann numera.
vad händer för dej idag då?Last edited by Salvia; 2005-12-28, 21:24.- Quote
Comment
-
Oj, då har ni mycket att prata omOriginally posted by Lillesyrranjapp det ska bli skönt när man börjar se solen över horisonten. Nu når knappt strålarna över.
Japp det ska bli mysigt, åååh vad vi ska prata, har inte träffat honom sen i våras. Han är en av mina bästa vänner men vi bor tyvärr så långt ifrån varann numera.
vad händer för dej idag då?
Här är det jobbdags snart, börjar lite senare måndagar ibland och sen slutar jag vid 17-tiden idag. Ha det!
Comment
-
God morgon forumet och här är det snööööööööööigt värre....
Ut och pulllllllllllllllllllsa snööööööööö vart efter.
Ska till jobbet och käka julgröt och skinkmacka
Den gröten går inte av för hacker :tihi:
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Gomorron alla! Snöat mycket här med, nu är det så där vackert som på julkort som man vill ha till jul
(bäst att passa på att njuta för den ska försvinna i morron säger dom som vet)
Ställer fram kaffe och pepparkakor och tänder några ljus till er och önskar er en fin dag
Lucina: ha det så mysigt på jobbet, smaklig spis, jag ska på jullunch idag
Comment
...............

Don't worry be happy
Comment