God morron

Collapse
X
  •  
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Agge
    Mirakulöst aktiv
    • May 2004
    • 46698

God morgon allihopa
    [B][COLOR=#4b0082] ...............

Comment

• lucina
      Kvast Hilda***A Little Bit Of Love ***
      • May 2004
      • 62872

God morgon allihopa.
      [SIZE=1]
      [RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]♥♪♫

Comment

• Fjällis

Gomorron!!

Comment

• Boubou
          Faster <3
          • May 2005
          • 8550

god morgon

Comment

• Agge
            Mirakulöst aktiv
            • May 2004
            • 46698

God morgon alla
            [B][COLOR=#4b0082] ...............

Comment

• Lexie

Gomorron på er! Här är det -10 nu så snön lär ligga kvar idag iaf. Hoppas ni får en fin dag och inte stressar för mycket med julstöket

Comment

• Salvia
                Campare
                • Aug 2005
                • 2732

Godmorgon Fjälllis, boubou, agge och Lexie och övriga som stigit upp. *kram*

Här är det inte så kallt idag, -10. Skönt. Ute är det mörkt, gatlysena lyser dygnet runt. Jag vill ha ljus är så trött hela tiden.

Idag kommer en kompis från jämtland och hälsar på, vi tänkte gå ut på café och mysa. hoppas ni får en trevlig dag det ska jag ha.*kram*
                Last edited by Salvia; 2005-12-28, 21:25.

Comment

• Lexie

Originally posted by Lillesyrran
                  Godmorgon Fjälllis, boubou, agge och Lexie och övriga som stigit upp.

Här är det inte så kallt idag, -10. Skönt. Ute är det mörkt, gatlysena lyser dygnet runt. Jag vill ha ljus är så trött hela tiden.

Idag kommer en kompis från jämtland och hälsar på, vi tänkte gå ut på café och mysa. hoppas ni får en trevlig dag det ska jag ha.
                  Gomorron Lillesyrran! Fast om några dagar så går vi ju mot ljusare tider igen även om det går långsamt. Vad mysigt det låter med kompisen och cafét, ha en jättefin dag du oxå

Comment

• Salvia
                    Campare
                    • Aug 2005
                    • 2732

Originally posted by Lexie
                    Gomorron Lillesyrran! Fast om några dagar så går vi ju mot ljusare tider igen även om det går långsamt. Vad mysigt det låter med kompisen och cafét, ha en jättefin dag du oxå
                    japp det ska bli skönt när man börjar se solen över horisonten. Nu når knappt strålarna över.

Japp det ska bli mysigt, åååh vad vi ska prata, har inte träffat honom sen i våras. Han är en av mina bästa vänner men vi bor tyvärr så långt ifrån varann numera.

vad händer för dej idag då?
                    Last edited by Salvia; 2005-12-28, 21:24.

Comment

• Lexie

Originally posted by Lillesyrran
                      japp det ska bli skönt när man börjar se solen över horisonten. Nu når knappt strålarna över.

Japp det ska bli mysigt, åååh vad vi ska prata, har inte träffat honom sen i våras. Han är en av mina bästa vänner men vi bor tyvärr så långt ifrån varann numera.

vad händer för dej idag då?
                      Oj, då har ni mycket att prata om Här är det jobbdags snart, börjar lite senare måndagar ibland och sen slutar jag vid 17-tiden idag. Ha det!

Comment

• Nogger
                        h
                        • Oct 2003
                        • 1953

God morgon forumet!

Här är det tio minus och det är KALLT för mig det ... ändå blir jag tvungen att gå ut med jycken.

He en bra måndag, det tänker jag ha ... *tar på dubbla fleecejackor och dunvästen*
                        [FONT=Arial]"Att r

Comment

• tigermala
                          Stammis
                          • Jun 2005
                          • 1239

God morgon alla!! Har varit uppe ngra timmar men glmöde att skriva Hoppas att alla får en bra dag
                          [COLOR=Red][SIZE=6][FONT=Comic Sans MS] Don't worry be happy
                          [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2][U]tigermala

Comment

• lucina
                            Kvast Hilda***A Little Bit Of Love ***
                            • May 2004
                            • 62872

God morgon forumet och här är det snööööööööööigt värre....
                            Ut och pulllllllllllllllllllsa snööööööööö vart efter.
                            Ska till jobbet och käka julgröt och skinkmacka
                            Den gröten går inte av för hacker :tihi:
                            [SIZE=1]
                            [RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]♥♪♫

Comment

• Lexie

Gomorron alla! Snöat mycket här med, nu är det så där vackert som på julkort som man vill ha till jul (bäst att passa på att njuta för den ska försvinna i morron säger dom som vet)
                              Ställer fram kaffe och pepparkakor och tänder några ljus till er och önskar er en fin dag

Lucina: ha det så mysigt på jobbet, smaklig spis, jag ska på jullunch idag

Comment

• Fjällis

Gomorron! Här snackas det snö mat, redan.
                                Vi har snö här, och -11 grader.
                                Ang. mat så är jag fortfarande mätt sen igår.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...