God morgon allesammans
God morron
Collapse
X
-
God morgon på dej Agge!!! Lycka till med bilen idag och likaså triss-lotterna som vi ska köpa.Originally posted by AggeGod morgon allesammans
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
-
Jag ska med köpa 2 st lotter. Börjat bra här med så än så länge är det lugnt!!!Originally posted by AggeJag ska köpa två stycken. Men dagen har redan börjat bra.
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God morgon staren och Tigermala ...Hoppas ni får en bra dag.......Originally posted by starfriendGodmorron alla morron pigga
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God morgon ....Ställer fram fika och frukostbrickan till de som vill ha.
Millou och poddi har sovmorron...
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Originally posted by lucinaGod morgon ....Ställer fram fika och frukostbrickan till de som vill ha.
Millou och poddi har sovmorron...
Godmorgon Lucina...tar en fika med dig...nej inte blev det nån sovmorgon här inte...men trött är jag allt, det blev sent i går kväll av nån konstig anledning
Kraaaaaaaaaaam
Comment
-
Trevligt att du vill fika ihop med mej. Ingen sovmorron här heller. Blev sent i natt och upp vid 6 till tvättis.Originally posted by MillouGodmorgon Lucina...tar en fika med dig...nej inte blev det nån sovmorgon här inte...men trött är jag allt, det blev sent i går kväll av nån konstig anledning
Kraaaaaaaaaaam
Blir kanske en lur här under dagen.
*kramis*
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Tack för en lysande frukost lucina.
*Sätter mig ner och njuter en långt stund bland mina guldvänner*
Vad pysslade du men i natt lucina
och så måste du upp så tidigt till tvättis 
Originally posted by lucinaTrevligt att du vill fika ihop med mej. Ingen sovmorron här heller. Blev sent i natt och upp vid 6 till tvättis.
Blir kanske en lur här under dagen.
*kramis*- Quote
Comment
-
Syssla inte med så mycket mer än att jag var fast vid ett speciellt forum och kolla runt lite.Originally posted by poddiTack för en lysande frukost lucina.
*Sätter mig ner och njuter en långt stund bland mina guldvänner*
Vad pysslade du men i natt lucina
och så måste du upp så tidigt till tvättis 
Får ta en lur under dan kanske.
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Good Morgon på er allihopa!
Så va det lördag..Kaffet uppdrucket strax..hm..ja mugg nr 2..faktiskt..å dax att köra igång med städning..tror ..lr hoppas jag får vin till middagen idag..å sen en mysig ensam kväll i soffan..lr kanske här..men vem vet..somnar väl som igår..ifrån allt..Missade t o m Jordan igår..såg lite..sen..zzzzzzzzz..*suck*
Hoppas ni får en fin fin dag!!
[CENTER]
[COLOR=Black][I][B] Blonde, perverted and proud, kan det bli b- Quote
Comment
...............
Don't worry be happy
Comment