Godmorron på världens bästa forum Här har det slutat att snöa men kallt e det *fryser*..Inte var det kul att lämna sängen i morse för åka till till jobbet...Hade gärna sovit längre..Trött e jag med,satt uppe lite länge å glodde på BB liven
Godmorron på världens bästa forum Här har det slutat att snöa men kallt e det *fryser*..Inte var det kul att lämna sängen i morse för åka till till jobbet...Hade gärna sovit längre..Trött e jag med,satt uppe lite länge å glodde på BB liven
Hoppas alla får en underbar Fredag
Gomorron Starfriend Kollade också liven till efter 2, igår hände det grejer Ha en underbar fredag du med
Nä precis så känns det, ska bli spännande och se hur dagen avlöper när de vaknar
Ja..men jag har inte live på jobbet så jag kan bara kolla gratis kameran här..synd hade varit kul å se vad de säger efter en sådan kväll
Kan ju kolla vad som skrivs i forumet...men litar inte på nån där
Hoppas att tennisen gick bra Lexie, har inte spelat tennis på ett tag nu. Känner mig riktigt sugen.
Hehe.. som vanligt går vi om varandra. Jodå, gick ganska bra (fick storstryk, svår motsåndare, men so what) Har inte heller spelat på ett tag. Har sagt upp den fasta tiden men ingen rusning efter den tiden så jag ska satsa på att spela regelbundet, men ringrostig är jag... Men motion behövs ju i dessa BB-tider Hoppas du får en bra tid...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment