God morgon alla forumister! idag är det dags för tvättis igen. inte så kul men det går det med som allt annat. tur man inte levde förr när de gick ner till ån och tvätta! Man får se det så så känns det genast lättare iaf tycker jag det!!!! Vi får vara glada att det finns tvättmaskiner som tvättar vår tvätt. själv ska jag nu klä av mej för att duscha lite snabbt.....som ni ser här är jag redan på väg.
min översta står på noll och den under på 1: men vi kanske har olika frysar? har bott här i 2år och i 1år hade vi på fel och då drog det mer sa han. Men sist jag frosta ur så ringde jag ner så han kom o kolla att jag satte rätt. så det står kvar....
vad tråkig du är fasen ingen annan här då? ganska dött här när jag är inne. annars är det ett jäkla drag på er . ser man bla. när man kollar alla inlägg. :?
vad tråkig du är fasen ingen annan här då? ganska dött här när jag är inne. annars är det ett jäkla drag på er . ser man bla. när man kollar alla inlägg. :?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment