Jodå... En lat vaktmästare som åkte runt på gården med gräsklippare kl 9 på morgonen hjälpte till att få mig vaken :p (Alltså han klippte inte gräset, han bara åkte på den för att slippa gå...)
God morron
Collapse
X
-
Originally posted by pmlJodå... En lat vaktmästare som åkte runt på gården med gräsklippare kl 9 på morgonen hjälpte till att få mig vaken :p (Alltså han klippte inte gräset, han bara åkte på den för att slippa gå...)
Ha, ha...vilken typ
Betalt får han i alla fall
Comment
-
Tycker nästan bostadsrättsföreningen skulle ha såna där golfbilar tillgängliga för alla som bor här, när man ska in till "stan" (typ 500 meter) eller och handla (150 meter eller så).
Sen kanske lite racing, eller chickenrace? Som med radiobilarna på grönan ungefär..
Comment
-
*ASG* näänää, hade ett badlakan på mej efter ducshen.Originally posted by Tronicsitter du här näckOriginally posted by lucina5211
God morron!!!!!! Allt bra? Här bra! Ska bara klä på mej och fixa till mej. Kommer tillbaks snart....

[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
Ingen dum ide
. ska tala med min hyresvärld...... 
Vi ses senare då! *KRAMIS*
...tuttut..gissa vem som e tebax???
Halloj! En till som lyckades ta sej in på ett eller annat sätt..........
Comment