God morron
Collapse
X
-
Sv: God morron
På detta Ville , var jag nyfiken på....
Men var det det att du ska ser mer film denna veckan så du sitter här mindre???
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Comment
-
Morrn morron! Jotack, allt bra efter omständigheterna, att det ska blåsa så...
Väntar på att vinden skall avta så vi kan ta bort trädet närmast huset som vi bundit upp och kommer att falla på huset vid nästa storm (hoppas bara repen och vajern håller tills dess)
Hoppas du är på bättringsvägen, sköt nu om dej ordentligt...
Comment
-
Usch, så besvärligt ni har det med träden och stormen. Tänker på er och hoppas det lägger sej snart. Jag håller tummarna för repen och vajern att det håller.Morrn morron! Jotack, allt bra efter omständigheterna, att det ska blåsa så...
Väntar på att vinden skall avta så vi kan ta bort trädet närmast huset som vi bundit upp och kommer att falla på huset vid nästa storm (hoppas bara repen och vajern håller tills dess)
Hoppas du är på bättringsvägen, sköt nu om dej ordentligt...
Vännen, känns något bättre i foten så förhoppningsvis kan jag börja jobba på måndag.
Ska in och ta minstrax. Men ha det gott så får vi prata vidare om den 2 februari sen.
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Tack!Usch, så besvärligt ni har det med träden och stormen. Tänker på er och hoppas det lägger sej snart. Jag håller tummarna för repen och vajern att det håller.
Vännen, känns något bättre i foten så förhoppningsvis kan jag börja jobba på måndag.
Ska in och ta minstrax. Men ha det gott så får vi prata vidare om den 2 februari sen.
Ja, vi hörs om det sen...
Ha det så bra idag
Comment
-
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Comment

God morgn alla
...............
2:

Gl
Comment