Fniss..de har vårt vart hela sommaren..regnet har bara en formsvacka idag..tro mig..suck...
God morron
Collapse
X
-
Godmorgon. Vädret i Gävle är så där. Blåsigt så det dundrar i knutarna.Originally posted by AlexisHej!Originally posted by FjälltjejenGodmorgon !
Dags att vakna nu !!
Jag är vaken sedan ett antal timmar tillbaka. Men idag är det verkligen sovarväder. Regn och regn...
Tur man sluppit åskan i alla fall (hittills). Är ganska åskrädd. Bor på riktiga landsbygden och den förstör ju ganska mycket då och då...
Hur är vädret i Gävle?- Quote
Comment
-
vaaaa, har du sol ??? här regn och rusk hela dan har det varit!!!!Originally posted by Viktoria
....strålande sol har iaf jag...kanon fint väder..najs.. 
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Faen, regn i dag med!!! GOD MORRON på er förresten!!! Står som spön i backen!!!
Tvi , tvi vale vad trist......
Vad gör ni ? Är det regn hos er med??
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Kanske blir här en stund jag. Men duschen väntar på mej strax..... Sambon hemma vill ju va lite social också. Kommer in mer i morgon och ev i kväll...
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God morgon Fjälltjejen!! Hur står det till i dag då??? Hunnit vakna än? Själv ,väntar duschen på mej.....
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment

Comment