Originally posted by Viktoria

Inte kul Vickan! God morron alla! ska bara gå tillbaka ett tag till aftonbladet. såg att han Carl-Inar i( WillY) i tv-serien "Hem till byn hade dött när det brann i hans lägenhet. Kommer tillbaks om ett tag. *KRAMIS*
♥♪♫
Inte kul Vickan! God morron alla! ska bara gå tillbaka ett tag till aftonbladet. såg att han Carl-Ivar i( WillY) i tv-serien "Hem till byn hade dött när det brann i hans lägenhet. Kommer tillbaks om ett tag. *KRAMIS*
♥♪♫

sovit gott ??? Har jag gjort!!! Men hade svårt att somna igår kväll satt på tv:en i sovrummet så jag låg och kolla på "Vårar bästa år" som jag spelat in. Men det hade jag iaf somnat ifrån så jag vakna till i natt , att jag hörde sambon yrade nåt om att" hon kan väl stänga av teven innan hon somnar" . Låg där tyst visa inte att jag hade vaknat till
♥♪♫
Jag såg det också!!! Det är klart man blir irriterad för tänk om det står nåt dumt som hon absolut inte kan tänka sej skapa än gång....Kan ju va nåt som strider helt mot hennes åsikter. Nä nä så jag förstår det!!!
♥♪♫We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment