God morron brudar!!!
God morron
Collapse
X
-
Min första ju ...har just vatt och duschat och borstat gaddarna o klätt mej.Originally posted by lucina5211
God morron brudar!!!
så man ser recpektabel ut!!!
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
hade....men den försvann, var den till dej den kom kanske?? Jättefint här i morseså jag tog ut glädjen i förskott jag!!! God morron på dej själv vännen!!!Originally posted by FjälltjejenGodmorgon på dig tjejen !
Jag har inte duschat än, men måste göra det.
Har du oxå sol ?
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Jag delar gärna med mig av solen.. Vi har jättevarmt härOriginally posted by lucina5211hade....men den försvann, var den till dej den kom kanske?? Jättefint här i morseså jag tog ut glädjen i förskott jag!!! God morron på dej själv vännen!!!Originally posted by FjälltjejenGodmorgon på dig tjejen !
Har du oxå sol ?

Comment
-
Bussigt tjejen för nu är det inte alls skönt här!!! satte på "Allsång på Skansen" som jag spela in i går. Jag gillar Annelie Ryde som är skita mysig likaså Pugh Rogerfeldt är en skön kille. Så nu diggar jag till det!!Originally posted by FjälltjejenJag delar gärna med mig av solen.. Vi har jättevarmt härOriginally posted by lucina5211hade....men den försvann, var den till dej den kom kanske?? Jättefint här i morseså jag tog ut glädjen i förskott jag!!! God morron på dej själv vännen!!!Originally posted by FjälltjejenGodmorgon på dig tjejen !
Har du oxå sol ?

[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Javisst!! så ut vart efter här....ska köra ett varv med snabeljohan nu medan jag har ångan uppe!!!Originally posted by FjälltjejenHoppas den stannar idag åtminstone.Originally posted by lucina5211
God morron Fjälltjejen!!! Låter härligt........sol här med idag.
Härligt att du oxå har sol...
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Oj..redan ? En annan har inte duschat ännu..Originally posted by lucina5211Javisst!! så ut vart efter här....ska köra ett varv med snabeljohan nu medan jag har ångan uppe!!!Originally posted by FjälltjejenHoppas den stannar idag åtminstone.Originally posted by lucina5211
Comment
-
gick upp tidigt strax efter halvsex så jag har hunnit med en del jag.så nu kör jag igång snabeljohan. han står o väntar på mej i hallen...så kör i vind...Originally posted by FjälltjejenOj..redan ? En annan har inte duschat ännu..Originally posted by lucina5211Javisst!! så ut vart efter här....ska köra ett varv med snabeljohan nu medan jag har ångan uppe!!!Originally posted by FjälltjejenHoppas den stannar idag åtminstone.Originally posted by lucina5211
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Jag har min står framme för jämnan. Ingen ide att ställa in den i städskåpet. Får ju dammsuga varje dag..Originally posted by lucina5211gick upp tidigt strax efter halvsex så jag har hunnit med en del jag.så nu kör jag igång snabeljohan. han står o väntar på mej i hallen...så kör i vind...Originally posted by FjälltjejenOj..redan ? En annan har inte duschat ännu..Originally posted by lucina5211Javisst!! så ut vart efter här....ska köra ett varv med snabeljohan nu medan jag har ångan uppe!!!Originally posted by FjälltjejenHoppas den stannar idag åtminstone.Originally posted by lucina5211

Nu är det bara att stampa igång den.
Comment
hoppas ni vakna till en fin och bra dag!!!

Comment