GOMORRON Fjälltjejen. Ja du är nog först idag. Jag vakna visserligen kl. 5.15 men somna om och vakna nu halvåtta.
God morron
Collapse
X
-
GOMORRON Fjälltjejen. Ja du är nog först idag. Jag vakna visserligen kl. 5.15 men somna om och vakna nu halvåtta.
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
-
tror nog jag behövde det. Kan bero på att din dotter inte är hemme som du ej kan sova!!! När kommer hon hem?? Var väl några dar eller var det 5 dar. Blandar nog ihop det här.....hihihihi
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
en vecka som hon blev borta då!? blandar ihop det här för har kompisar som också hade ungar som skulle iväg hit och dit. En till pappan i Göteboprg och en till kompisens land. Med mitt minne så förstår du väl.....hihihihihi. nu röka!
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
virus kan du få vart som helst nästan, har jag hört iaf....var tvungen sticka och skruva upp radion....hej Monica! spelades....fick singeln i lördas av sambon.
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Inte insatt för fem öre i detta. kanske borde det jag!!!! En så länge har jag förlitat mej på sambons son som är jätte duktig på datorer. Han kommer som ett skott
när vi hör av oss. Mest då jag eftersom jag sitter här mest då!!!!
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Olika typer av Trojaner följer me sidorna med gif bilder..specielt de med lite kärlek på*s*
men mitt antivirusprogram hojtar till..innan man hinner dra hem skiten i datorn som tur e...
[CENTER]
[COLOR=Black][I][B] Blonde, perverted and proud, kan det bli b- Quote
Comment
-
Originally posted by FjälltjejenJag uppdaterade mitt virusprogram i morse. Det var väl därför den hittade en häst
Ska se om jag fixar det kanske måste kolla jag med. Blev lite tagen här när vickan skrev att det kan komma från smielisarna våra....får se om jag fixar det själv jag!!!!
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment

Comment