God morron
Collapse
X
-
Comment
-
-
Sv: God morron
blivit så mammig.GOD MORNING!!....Ja vilken fin avatar du har Tigern.
Nu ska Skatis få mat....fast det tycker inte Tintin som vill vara knäkatt just nu.
Han 41har hjölpt 59t..mig att skricva lite...
[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment
-
[B][COLOR=#4b0082]
...............- Quote
Comment
-
God morgon !!
Idag lyser solen på västkusten, redan 21 grader i skuggan, och fåglarna kvittrar.
Snart ska jag hoppa i duschen för att kunna komma igång med dagens alla göromål. Eller ja, jag ska inte göra så mycket, men jag ska iväg till min mor och troligtvis försöka ta årets första dopp. Senare ska vi grilla, och jag hoppas på att få träffa min brorsas tjej (de har vart ihop i snart 6 månader och jag har inte fått träffa henne)
Ha en bra dag allihopa!

Comment
-
God morgon alla goingar..

Lika varmt idag...
Jag älskar sommaren.....[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment
-
God morgon allihopa.
Nyduschad och klädd och massor utav sol ,och 23 grader .
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Godmorgon allihopa...
jag var ju så tråkig igår att jag la mig tidigt...men idag är jag lite mer utvilad..
här har jag 19,5 grader i skugga redan nu...det kommer att bli varmt..
så jag får nog lov att skynda mig ut och klippa gräsmattan tidigt idag..._________________________________________He je g- Quote
Comment
-
Godmorgon alla..
ja det verkar bli hett här i skåne med,så runt middag och tidig eftermiddag så blir det nog havet för vår del..- Quote
Comment

Jag var före dej idag......

Comment