God morgon god morgon
varmt idag igen, får väl se till att doppa mig idag då. igår blev det inget bad för det var så skönt på min mors altan, helt i skugga, lagomt varmt.
God morgon, här har ni en hurtigbulle ska jag tala om!!
lämnade bilen på fortsatt reparationer (bara bromsbelägg byte m.m.) och gick till gymmet började träna 07.20. Jättevarmt i träningslokalerna, har alltid varit, än värre nu på sommaren! Gick från gymmet halv nio, halvtimmes promenad hem, bara uppförsbacke. Och nu sitter jag här
Senare ska jag iväg till min kurator (tar bussen) och tänkte gå ner på stan efter (bara nerför) för att hämta bilen igen, men då lär det ju vara asvarmt!
Inga moln att se så jag tror inte det blir regn/åska här idag, eventuellt i kväll....
När jag gick hem från gymmet såg jag en fågel som satt och hackade i sand/jord, vid ett berg. Den var grön med rött huvud. Måste ha varit en hackspätt, men den var så stor. Och är hackspättar gröna ?!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment