lucina vad ska du fixa själv????
God morron
Collapse
X
-
skulle kolla om jag hade virus bara. men kom på att vi skaffa virus skydd.....då behövs det väl inte eller? kolla för nån månad sen och då fanns inget virus.....Originally posted by Viktorialucina vad ska du fixa själv????
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
har en adress som man kan köra å göra så att säga extra koller..tok bra..å ingen bluff lr nåt..utan seriös..testa den..
jag brukar köra den en ggr per dag*s* förutom allla mina egna..fniss..
jag kör 3 scan per dag jag...
[CENTER]
[COLOR=Black][I][B] Blonde, perverted and proud, kan det bli b- Quote
Comment
-
Den är bra, den kollar virus (men den kollar tyvärr inte mot "spyware").Originally posted by Viktoriahar en adress som man kan köra å göra så att säga extra koller..tok bra..å ingen bluff lr nåt..utan seriös..testa den..
jag brukar köra den en ggr per dag*s* förutom allla mina egna..fniss..
jag kör 3 scan per dag jag...
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_corp.asp
Gomorron!
Var tvungen att fixa lite med din bild för att se vad den föreställde
Last edited by Tornevall; 2005-09-16, 22:58..
Comment
-
Det är väl mest porrsidor..om jag fick rätt uppgift igår.Originally posted by ViktoriaOlika typer av Trojaner följer me sidorna med gif bilder..specielt de med lite kärlek på*s*
men mitt antivirusprogram hojtar till..innan man hinner dra hem skiten i datorn som tur e...
Min dator säger inte till men programmet är inställt att scanna en viss tid varje dag. Sen säger det till vart man ska gå för att få bort viruset.
Så man slipper formatera om hårddisken.- Quote
Comment
-
Vad länge ni har sol då!!! vi har inte det just nu iaf....men regnar gör det inte!! Ska byta blöja på grabben nu . ja han har ingen under dagen men ta bort den nu.
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Gomorr !! Vaken redan ??Originally posted by pmlGomorron!Originally posted by FjälltjejenGomorron !!!
Allt är tip - top. Soligt och varmt..
(Gah vaknade av en hantverkare som slet i ytterdörren... han tjafsade sen om att koden hade ändrats men det var över en månad sen...)
Det var väl tur att dom kom på detta med koden, iår. Kunde vart nästa år oxå
Comment
-
God morgon allihopa!!
lekte gäst tidigare..fniss..glömde kryssa i rutan autom.inlogg igår när jag hade blitt utloggad..fniss..å inte kom på lösenordet..*asg*men nu så..fniss[CENTER]
[COLOR=Black][I][B] Blonde, perverted and proud, kan det bli b- Quote
Comment
God morgon Fjälltjejen och Lexie!!! Hoppas allt är bra med er. PUSS O KRAM
Comment