God morron

Collapse
X
  •  
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fjällis

Originally posted by Viktoria
    God morgon allihopa!!

lekte gäst tidigare..fniss..glömde kryssa i rutan autom.inlogg igår när jag hade blitt utloggad..fniss..å inte kom på lösenordet..*asg*men nu så..fniss
    Det var väl inte du som var Rolle 2 skojar

Comment

• lucina
      Kvast Hilda***A Little Bit Of Love ***
      • May 2004
      • 62872

Originally posted by pml
      Originally posted by Fjälltjejen
      Gomorron !!!

Allt är tip - top. Soligt och varmt..
      Gomorron!

(Gah vaknade av en hantverkare som slet i ytterdörren... han tjafsade sen om att koden hade ändrats men det var över en månad sen...)
      fasen vad de håller på hos dej då!!! skratt!!!
      [SIZE=1]
      [RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]♥♪♫

Comment

• Vickan
        Svammel Prinsessa
        • May 2004
        • 20740

om du ens tror de e du dum i huvudet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!

Men e du osäker kolla med TMM..han kan kolla vet du...............kanske ska fråga honom i en egen tråd???
        e du säker på att du verkligen skojar?????

Vad tror du om mig?????????känner du inte mig så pass bra??

Däeremot pratar jag med "Rolle" ofta.......å jag har ett hål..de har INTE "Rolle"!!!!!!!!!!!

[CENTER]
        [COLOR=Black][I][B] Blonde, perverted and proud, kan det bli b

Comment

• Fjällis

om du ens tror de e du dum i huvudet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!

Men e du osäker kolla med TMM..han kan kolla vet du...............kanske ska fråga honom i en egen tråd???
          e du säker på att du verkligen skojar?????

Vad tror du om mig?????????känner du inte mig så pass bra??

Däeremot pratar jag med "Rolle" ofta.......å jag har ett hål..de har INTE "Rolle"!!!!!!!!!!!

Men sluta nu. Jag skrev att jag skojar. Varför tar du åt dig av allt jag säger.

Comment

• Vickan
            Svammel Prinsessa
            • May 2004
            • 20740

Men säger de för sista gången..JAG ÄR INTE ROLLE!!!!!!
            BLIR JAG BANNAD SÅ DYKER JAG ALDRIG MER UPP.......HAFT SAMMA IPNR ÖVER ETT ÄR AV TELIA........Å UTAN TLLGÅNG TILL FLERA IP SÅ......

Dessutom skulle jag ALDRIG skriva som Rolle..å jag är den jag är..behöver inte flera nick här inne som vissa ..känns som att vissa tycker de e fel att gilla Rolle..men som sagt ni kanske skulle gapa om ni me visste vem han är..
            Hur som hellst..så e jag Viktoria..använder T O M eget namn så dum e jag..å jag e inte taskig å skriver elaka saker till de jag gillar..har jag aldrig gjort..kommer aldrig göra det..

Så kan vi lämna detta nu å gå vidare?? å låta mig va Vickan???med fel å brister men utan snopp???
            [CENTER]

Comment

• Fjällis

JAG VET att du INTE är Rolle !! OK?

Comment

• pml
                Pratglad
                • Nov 2003
                • 1153

Oj, ni verkar ha tvättstugan jämt. Jag är inte där såå ofta (varannan vecka kanske).
                .

Comment

• Vickan
                  Svammel Prinsessa
                  • May 2004
                  • 20740

Fniss..kom ju på att jag me har tvättis i eftermiddag..å jag skrev God Morgon..suck..ja ja..
                  [CENTER]

Comment

• Fjällis

Men säger de för sista gången..JAG ÄR INTE ROLLE!!!!!!
                    BLIR JAG BANNAD SÅ DYKER JAG ALDRIG MER UPP.......HAFT SAMMA IPNR ÖVER ETT ÄR AV TELIA........Å UTAN TLLGÅNG TILL FLERA IP SÅ......

Dessutom skulle jag ALDRIG skriva som Rolle..å jag är den jag är..behöver inte flera nick här inne som vissa ..känns som att vissa tycker de e fel att gilla Rolle..men som sagt ni kanske skulle gapa om ni me visste vem han är..
                    Hur som hellst..så e jag Viktoria..använder T O M eget namn så dum e jag..å jag e inte taskig å skriver elaka saker till de jag gillar..har jag aldrig gjort..kommer aldrig göra det..

Så kan vi lämna detta nu å gå vidare?? å låta mig va Vickan???med fel å brister men utan snopp???
                    Jag säger att jag skojade och menar det. Herregud Vickan vart har din humor tagit vägen ? Och om så Rolle var själv kungen så gillar jag honom inte. I mina ögon är han inte vatten värd. Jag är less på denna s.k catfight, och tänker hålla mig undan. För även jag kan ta åt mig av saker.

Comment

• Vickan
                      Svammel Prinsessa
                      • May 2004
                      • 20740

klart jag tar illa vid mig av att få en "skojig" fråga om jag inte e forumets hatobjekt

Catfight? hm..hallå..skulle de va mellan oss då?? fniss..jag e besviken helt riktigt..sårad men sk catfight..neeee*s*

Men skippa tankarna på att jag skulle va rolle..å ha skoj å roligt här istället*s*

skit i detta nu..så njuter vi av solen som äntligen kommit..å du kan njuta av att rolle e väck..fniss..*s*
                      *skakar tass å viftar med fredsflaggan*
                      [CENTER]

Comment

• Fjällis

klart jag tar illa vid mig av att få en "skojig" fråga om jag inte e forumets hatobjekt

Catfight? hm..hallå..skulle de va mellan oss då?? fniss..jag e besviken helt riktigt..sårad men sk catfight..neeee*s*

Men skippa tankarna på att jag skulle va rolle..å ha skoj å roligt här istället*s*

skit i detta nu..så njuter vi av solen som äntligen kommit..å du kan njuta av att rolle e väck..fniss..*s*
                        *skakar tass å viftar med fredsflaggan*
                        Vad då skippa tanken på att du är Rolle. Jag trodde INTE det.Svårt att skippa det man inte tror. Men jag har viktigare saker i livet än sitta här och tjafsa.

Comment

• Vickan
                          Svammel Prinsessa
                          • May 2004
                          • 20740

meh..suck..läs hela mitt inlägg fjällis..*s*

Ber dig ju strunta i det som vart..å bara ha ql..nu..

*viftar ännu högre med flaggan å försöker skaka tass en gång till*
                          [/i]
                          [CENTER]

Comment

• Lexie

Gomorron! Någon mer som är vaken? Sitter här med en kopp nybryggt kaffe (på behörigt avstånd från tangentbordet)

Comment

• Fjällis

Godmorgon !

Känner mig som en gengångare..

Kaffet har jag står mitt framför tangentbordet. Kanske inte så bra..

Comment

• Anonymous
                                Inneboende
                                • Oct 2003
                                • 625

GOD MORRON på er alla forumister!!! Hoppas det är bra med er?? Du Fjälltjejen har också kaffe vid tangentbordet....håller tummarna för dej och mej då!!! Kramar om !!!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...