God morron
Collapse
X
-
Sv: God morron
God morgon alla goingar....sovit gott?
Jag har ont i huvudet, men det blir nog bättre så fort kaffet är klart.
Kopp på er....
[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment
-
-
Glöm att jag frågade om var du bor, såg sen att du bor i Uddevalla
Comment
-
Jasså, men du har ju hållt dig gömd för mig. När jag skrivit på msn också... inget svar. Men nu är du här igen, och det känns jättekulOriginally posted by NovaLäget e toppen!!
För att jag har inte varit "gömd", håller till på Galaxen, det räcker för mig.. har inte haft någon lust att vara här då det finns människor här som ja, som jag inte har så mycket till övers för, helt enkelt
Hur går det för dig i livet då? Ni bor i ... numer? Vad gör du osv?
Jag är arbetslös, bor som sagt i Uddevalla. Har tre katter, ingen bebis. Är helt fixerad vid ett bröllop jag inte vet om jag kommer få
Allmänt knäpp alltså 
Lite trött eller

Comment
-
Eh, va..? Allvarligt?? Har du skrivit till mig på msn? Helt ärligt(och jag hoppas du vet att jag är en rak och ärlig människa) Jag har INTE sett att du skrivit till mig på msn.. hmmm... skumt.... e du på msn nu?? Testa och skriv nåt till mig där nu då! Jag e helt grön nu
Trött? Njaä... förmodligen bara förvirrad som vanligt
Jasså, men du har ju hållt dig gömd för mig. När jag skrivit på msn också... inget svar. Men nu är du här igen, och det känns jättekul
Jag är arbetslös, bor som sagt i Uddevalla. Har tre katter, ingen bebis. Är helt fixerad vid ett bröllop jag inte vet om jag kommer få
Allmänt knäpp alltså 
Lite trött eller 
Comment
-
God morgon alla! ska fortsätta och städa idag.....
. Kul när man väl har kommit igång..... Hoppas att ni får en bra dag!
Comment
-
Det var länge sen jag skrev sist. Du var "inte vid datorn". Nu för tiden brukar det bara stå att du är på jobbetEh, va..? Allvarligt?? Har du skrivit till mig på msn? Helt ärligt(och jag hoppas du vet att jag är en rak och ärlig människa) Jag har INTE sett att du skrivit till mig på msn.. hmmm... skumt.... e du på msn nu?? Testa och skriv nåt till mig där nu då! Jag e helt grön nu
Trött? Njaä... förmodligen bara förvirrad som vanligt

Jag är inte online nu. Testar sen

Comment
-
Comment

♥♪♫
...............

Comment