God morron
Collapse
X
-
-
Sv: God morron
Visst e den fin Lucina..
Nä det är en av alla mina gamla tavlor jag har på väggen här hemma,jag samlar på gamla inramade foto på barn och kvinnor förr i tiden..Några med djur ,blommor och några som ber..tycker dom är så fina
...lite tokig får man juh vara..
Comment
-
Du är väl inte tokig heller!!!! Festligt tycker jag....då är väl jag med tokig som gillar de här svarta huvuna från -50 talet.
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
-
svarta huvuden från 50-talet??? måste ha missat vilka du menar här Lucina..
Visst måste man samla på något..så länge man själv dammar så kan inte nån annan säga något att just sådana saker samlar damm...
Comment
-
Jätte fina bilder!!!
Se länken ...http://forum.tornevall.net/showthrea...at+svart+huvud[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Tack Boubou ,millan å Lucina..
Synd bara att man sällan hittar dom med ramar,finns endel på gamla vykort...men vill ha dom som är inramade med gamla ramar,men ibland så har man tur och kan då hitta dom för en billig peng..
Lucina,nu såg jag dina svarta 50-tals huvud,fina..
Min mor har något liknande hängandes på väggen..två svarta huvud och runt halsen har dom typ något halsband som är i grönt ..- Quote
Comment
-
Jaha, det vet jag inte om jag sett, men det har jag nog. Kanske du kan ta en liten bild när du hälsar på din mor nästa gång.Tack Boubou ,millan å Lucina..
Synd bara att man sällan hittar dom med ramar,finns endel på gamla vykort...men vill ha dom som är inramade med gamla ramar,men ibland så har man tur och kan då hitta dom för en billig peng..
Lucina,nu såg jag dina svarta 50-tals huvud,fina..
Min mor har något liknande hängandes på väggen..två svarta huvud och runt halsen har dom typ något halsband som är i grönt ..
Ska även finnas ett eller två huvuden som föreställer mor och barn, vet att vi hade ett svart hemma när jag var liten, men ska också finnas i vitt har jag hört. Själv springer jag på Myrerna och Loppis och letar.
Ja, det borde hon göra , de var väldigt vackra!!!
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Morrn alla!!
Hur är det med armen Lucina......går det framåt?
[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment
-
God morron kattmamman.
Tackar, jo då det går framåt och mera rörlig är jag ju. Nu börjar jag se en ljusning iaf och det är ju toppen!!!
Låg för första gången på över 1 månad i min säng i natt!!! 
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment

...............
Comment