Inte jag heller, men kanske inte helt fel att säga snart... Lucina brukar ju vara morronpigg!
Jäpp du hade rätt....även om jag vakna till väckarklockan idag. Ska ut och åka båt i dag och lite att styra med så därför sitter jag här en stund nu på morron kvisten. Så nu säger jag godmorgon till er alla här på forumet Några av er kanske jag hinner prata med en stund innan jag åker. Annars ska ni ha det så bra här medan jag är borta!!! *Kramar om *
Sovit lite länge..å ska åka halv tio..suck..lite behandling idag..blää..så nu e de liiite jäktigt..fniss..men kaffe,cig å forumarna hinner man ju med..fniss
[CENTER]
[COLOR=Black][I][B] Blonde, perverted and proud, kan det bli b
Sovit lite länge..å ska åka halv tio..suck..lite behandling idag..blää..så nu e de liiite jäktigt..fniss..men kaffe,cig å forumarna hinner man ju med..fniss
Gomorron!
Lycka till md behandlingen idag. Klart man försöker hinna med kaffet, ciggen och forumet!
Gomorron Fjälltjejen! Hur går det med lilla vovven? Skulle oxå vilja ha en sådan, men skulle nog inte gå så bra ihop med katten . Det är han som bestämmer i huset
Gomorron Fjälltjejen! Hur går det med lilla vovven? Skulle oxå vilja ha en sådan, men skulle nog inte gå så bra ihop med katten . Det är han som bestämmer i huset
Det är bra med vovven..Hon har vart ute och fått göra sitt, så nu sover hon under sängen
Kan vara lite besärligt med katt och eftersom den var i huset först..
Det är bra med vovven..Hon har vart ute och fått göra sitt, så nu sover hon under sängen
Låter mysigt... Ja, som sagt det är han som styr och ställer här. Han har precis varit inne och gosat och ätit så nu blir det en promenad på någon timme igen. Förhoppningsvis så blir det ingen fågelfångst idag *tycker inte om*
Låter mysigt... Ja, som sagt det är han som styr och ställer här. Han har precis varit inne och gosat och ätit så nu blir det en promenad på någon timme igen. Förhoppningsvis så blir det ingen fågelfångst idag *tycker inte om*
Jag gillar inte heller att dom tar fåglar, men det är ju deras natur. Och skönt för katten att bo så den kan vara ute..
Jag gillar inte heller att dom tar fåglar, men det är ju deras natur. Och skönt för katten att bo så den kan vara ute..
Ja, det är ju deras natur, men blir så lessen när han kommer in med dem och de fortfarande är i livet. Och ibland så tappar han greppet om dom så de flyger runt i huset och försöker ta sig ut. Ja, han bor på landet och kan gå fritt omkring här. Honom skulle jag vilja byta med ibland! Jaga, äta och sova
Ja, det är ju deras natur, men blir så lessen när han kommer in med dem och de fortfarande är i livet. Och ibland så tappar han greppet om dom så de flyger runt i huset och försöker ta sig ut. Ja, han bor på landet och kan gå fritt omkring här. Honom skulle jag vilja byta med ibland! Jaga, äta och sova
Förstår dig helt..Katter vill gärna leka med sitt byte. Jag brukar ofta ha någon fågel inne som inte vet hurden ska komma ut. Dom är helt panikslagna dom små...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment