God morron
Collapse
X
-
-
Sv: God morron
Heisann!
Nei, det er rett lenge siden..Mange årsaker til det, bla. vært på senter for min helse, ingen suksess..men har tatt tilbudet.
Min pc takket for seg.. Jeg mistet litt glød over både forum og andre ting..
Men her er jeg igjen, klar som et egg...
Comment
-
god morgon alla! Idag blir det fint väder..... Idag ska hälsa på en tant, som jag gick till när jag jobbade i hemtjänsten. Det ska blir trevligt. Ska dit efter jobbet.- Quote
Comment
-
Godmorgon...!!!
Jag har hunnit varit in till storstan' och det stora sjukhuset på morgonen....
så nu ska jag se vad jag ska hitta på idag...
ha en bra dag allihopa..._________________________________________He je g- Quote
Comment
-
God morgon alla...
Vill bara visa mig.
Finns i bakgrunden varje morgon....mår uruselt.
Men min son kommer hit på lunschen och hämtar min TV idag, och ska lämna in den på lagning.[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment
-
God morgon/förmiddag på er alla....har ej vaknat nu var uppe med tuppen som vanligt...
Grattis til Boubou att det gått bra!!!
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God morgon allahopa
Fint väder här idag igen
Idag ska jag hoppa in extra som personlig assistent, som jag säkerligen har skrivit nån annanstans. Var jättenervös inför detta igår, men nu känns det okej. Jag har ju varit hos brukaren i ett år innan, så jag känner ju till allt som ska göras å så.
Ha en bra dag !!

Comment
-
God morgon alla! Idag ser det lite mulet ut..... Men hoppas på sol senare.... Ha en bra dag!!- Quote
Comment

Gl
...............
Comment