GODMORGON
God morron
Collapse
X
-
Tack raringar...vi ska vara på kungsängen kl. 17 och 19.15 ska planet lyfta
Om den nu passar tiden vill säga och vid midnatt sitter vi och tar våra drinkar på balkongen!!! Längtar! Sköt om er här nu och håll ställningarna
Är tillbaks om 2 veckor igen!! Puss och kram 8) 8) 8) 8) 8)
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Tack!!! Och jag ska ha trevligt.....ska tänka på er också...kramisOriginally posted by FjälltjejenHoppas du får riktigt trevligt. Och välkommen hem sen brun och utvilad.

[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Det ska du inte. Nu ska du ha semester och bara slappa. Låt både kropp och hjärna ha semesterOriginally posted by lucina5211Tack!!! Och jag ska ha trevligt.....ska tänka på er också...kramisOriginally posted by FjälltjejenHoppas du får riktigt trevligt. Och välkommen hem sen brun och utvilad.

Comment
-
Okej, men jag tror iaf att jag har er i tankarna....hur jag än slappnar av i skallen. Men gör väl inget!!!!Originally posted by FjälltjejenDet ska du inte. Nu ska du ha semester och bara slappa. Låt både kropp och hjärna ha semesterOriginally posted by lucina5211Tack!!! Och jag ska ha trevligt.....ska tänka på er också...kramisOriginally posted by FjälltjejenHoppas du får riktigt trevligt. Och välkommen hem sen brun och utvilad.

måste sluta nu gimman, ha det nu och kramar!!!
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Ha det bra du med. *kram*Originally posted by lucina5211Okej, men jag tror iaf att jag har er i tankarna....hur jag än slappnar av i skallen. Men gör väl inget!!!!Originally posted by FjälltjejenDet ska du inte. Nu ska du ha semester och bara slappa. Låt både kropp och hjärna ha semesterOriginally posted by lucina5211Tack!!! Och jag ska ha trevligt.....ska tänka på er också...kramisOriginally posted by FjälltjejenHoppas du får riktigt trevligt. Och välkommen hem sen brun och utvilad.

måste sluta nu gimman, ha det nu och kramar!!!- Quote
Comment

Godmorgon !
Comment