God morron
Collapse
X
-
-
Comment
-
Sv: God morron
njae, skor tar han inte så ofta *peppar, peppar*
Men tidningar och kartonger (vi håller ju på å flytta) det ska han tugga till små små bitar... Och så vill han inte lära sig "kom".
Men men, det kommer väl så småningom. Vi ska träna mer med honom när vi flyttat klart. Just nu är allt rörigt.
Mina pissekatter är förkylda
eller nu är det bara Pepsi kvar, de andra har blivit friska igen. Hon fnyser och fräser och har sig
stackars liten.
Hur är det med Tintin?

Comment
-
Med Tintin är det hyfsat...han hänger med......han inte gått ner i vikt.njae, skor tar han inte så ofta *peppar, peppar*
Men tidningar och kartonger (vi håller ju på å flytta) det ska han tugga till små små bitar... Och så vill han inte lära sig "kom".
Men men, det kommer väl så småningom. Vi ska träna mer med honom när vi flyttat klart. Just nu är allt rörigt.
Mina pissekatter är förkylda
eller nu är det bara Pepsi kvar, de andra har blivit friska igen. Hon fnyser och fräser och har sig
stackars liten.
Hur är det med Tintin?
Han ligger här bredvid och sover.
Han stressar lite mindre nu, och har t.o.m. fått lite yvigare päls. Skumt va?? Nu har han varit sjuk och gått på medusin i 1 år.
Har misspsissarna förkylning...??
Det har jag inte träffat på sedan jag jobbade på katthuset för hundra år sen. Stackarna......
[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment
-
God morgon alla! Hoppas att ni får en bra dag
. Jag har fortfarande inget internet hemma börjar få lite abstinens nu...... Men det är därför jag inte är här så mycket. Saknar er och hoppas att ni har det bra
Comment
-
Morrn Tigern och alla andra.
Eller MORR kanske??
Varför har du inget internät hemma??[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment
-
Du är saknad vännen. Hoppas snrast se dej här igen.
God morron allihopa....
Idag blir ingen rolig dag
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Comment
-
Comment
-
-
Comment

Gl
Comment