God morron

Collapse
X
  •  
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mysbollen
    Pratglad
    • Jun 2007
    • 1096

Sv: God morron

Go´morron på er alla. Ni ska ha en underbar torsdag
    [CENTER][COLOR=Red][B][COLOR=DarkOrange]Goda v

Comment

• kattmamman
      Inneboende hos tv
      • May 2004
      • 6328

God morgon.
      Fia är mycket bättre idag...

Men det är svårt att lura i henne parafinoljan.
      Hon är på sin vakt och går under sängen så fort jag kommer in i sovrummet.....måste låtsas att jag kommmer för att kela...med sprutan bakom ryggen.....annars drar hon direkt. Jaja vi har hela förmiddagen på oss...
      [COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g

Comment

• lucina
        Kvast Hilda***A Little Bit Of Love ***
        • May 2004
        • 62872

Go middag all. Idag började min dag inte alls bra. så jag är arg nu bara arg, i går kväll och på morronen rosenrasande.
        Då började min arga kväll så här:
        Och min granne intill spelar som besatt. Det skorrar från basen hennes i vårt kök och i hallen plus fönsterrutorna skallar. Vissa tavlor har åkt på sniskan. Ska det inte vara tyst så här dags i hyreshus?
        Förr var det kl. 9-10 vet jag. Men det var typ bara onsdag och mitt i veckan.
        Gick ut och rökte och hon hade tom ytterdörren öppen???
        Ekar över gården......Själv tyckte jag det var retligt att röka där ute , vill ju ingen ska tro att det kommer från oss. Men jag gick ut för och se om hon hörde mej . Inte troligt ,och hon gjorde inte det heller!!! Ropa , ringde på men inget svar. Vilken musik sen ...rena rama idiotmusiken
        Äntligen svarade hon i telefon och då var kl.23.40. Och jag sa åt henne att klockan går mot 12 och man spelar inte så där högt vid den tiden. Jag gick på som en ångvält och hon bad om ursäkt, så jag hoppas det var sista gången . sen blev det tyst!!!
        Ja, jag tänkte först att hon kanske ligger där inne så jag får nog ringa polisen snart. För man vet ju inte och jag vågade inte gå in heller. Ja, hon bor själv med ett barn på 10-12 år. men han var nog inte hemma utan var kanske hos pappan.
        För att gör en lång historia kort, när gubben öppnade dörren vid 7 i morse låg där en lapp. "Snälla rök inte på er altan för jag kräks av lukten" .
        Jag ringde upp dom som bodde här före oss och berättade vad som hänt. Carola jobbar här i gården som personlig assistent. När hon var ute på den balkongen så hörde hon hög musik, men då hörde hon inte var den kom i från. Berättade om lappen om rökat. Hon sa att det där gjorde hon bara för att jäklas för du sa till henne. Carola sa också att hon tom kom in på deras altan och snacka i bland och både Carola och Benny rökte. Hon sa då ingenting fast hon då satt i det. Sen röker hennes mamma på hennes altan och där såg jag fimpar i hennes kolgrill när jag ringde på igår. Ringde också Lundbergs när jag kollade på näten om rökningen. Men där fanns inget om det . Men däremot om störande musik.
        Hon på Lundberg att att det där med rökningen kan jag lägga ner . Hon ville bara hämnas på mej nu. Men fick nummret till störingsjouren nästa gång det händer. För hon tyckte inte jag skulle jobba ensam med det här. Än har hon heller inte öppnat sin dörr.
        [SIZE=1]
        [RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]♥♪♫

Comment

• kattmamman
          Inneboende hos tv
          • May 2004
          • 6328

Originally posted by lucina
          Go middag all. Idag började min dag inte alls bra. så jag är arg nu bara arg, i går kväll och på morronen rosenrasande.
          Då började min arga kväll så här:
          Och min granne intill spelar som besatt. Det skorrar från basen hennes i vårt kök och i hallen plus fönsterrutorna skallar. Vissa tavlor har åkt på sniskan. Ska det inte vara tyst så här dags i hyreshus?
          Förr var det kl. 9-10 vet jag. Men det var typ bara onsdag och mitt i veckan.
          Gick ut och rökte och hon hade tom ytterdörren öppen???
          Ekar över gården......Själv tyckte jag det var retligt att röka där ute , vill ju ingen ska tro att det kommer från oss. Men jag gick ut för och se om hon hörde mej . Inte troligt ,och hon gjorde inte det heller!!! Ropa , ringde på men inget svar. Vilken musik sen ...rena rama idiotmusiken
          Äntligen svarade hon i telefon och då var kl.23.40. Och jag sa åt henne att klockan går mot 12 och man spelar inte så där högt vid den tiden. Jag gick på som en ångvält och hon bad om ursäkt, så jag hoppas det var sista gången . sen blev det tyst!!!
          Ja, jag tänkte först att hon kanske ligger där inne så jag får nog ringa polisen snart. För man vet ju inte och jag vågade inte gå in heller. Ja, hon bor själv med ett barn på 10-12 år. men han var nog inte hemma utan var kanske hos pappan.
          För att gör en lång historia kort, när gubben öppnade dörren vid 7 i morse låg där en lapp. "Snälla rök inte på er altan för jag kräks av lukten" .
          Jag ringde upp dom som bodde här före oss och berättade vad som hänt. Carola jobbar här i gården som personlig assistent. När hon var ute på den balkongen så hörde hon hög musik, men då hörde hon inte var den kom i från. Berättade om lappen om rökat. Hon sa att det där gjorde hon bara för att jäklas för du sa till henne. Carola sa också att hon tom kom in på deras altan och snacka i bland och både Carola och Benny rökte. Hon sa då ingenting fast hon då satt i det. Sen röker hennes mamma på hennes altan och där såg jag fimpar i hennes kolgrill när jag ringde på igår. Ringde också Lundbergs när jag kollade på näten om rökningen. Men där fanns inget om det . Men däremot om störande musik.
          Hon på Lundberg att att det där med rökningen kan jag lägga ner . Hon ville bara hämnas på mej nu. Men fick nummret till störingsjouren nästa gång det händer. För hon tyckte inte jag skulle jobba ensam med det här. Än har hon heller inte öppnat sin dörr.

Bannade fläskfian....svär litee med dig.

Comment

• lucina
            • May 2004
            • 62872

Originally posted by kattmamman
            Bannade fläskfian....svär litee med dig.
            Tack för du hjälper mej Kattis.....Huuuuuuuuu vad jag går och retar mej på fanskapet. var ju för helvete hon som började och nu får hon skylla sej själv!!!
            Hade hon aldrig skrivit lappen så hade jag aldrig ringt Lundberh.
            [SIZE=1]
            [RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]♥♪♫

Comment

• kattmamman
              Inneboende hos tv
              • May 2004
              • 6328

God morgon denna underbara dag....
              Fian har bajsat.....

Hade hon inte gjort det så skulle vi åka tillbaks idag....vi slipper det Tjooooooooohooooooo..

Comment

• lucina
                • May 2004
                • 62872

God morgon och grattis till bajset kattis.
                [SIZE=1]

Comment

• Mysbollen
                  Pratglad
                  • Jun 2007
                  • 1096

Åh, vad skönt att de har kommit bajs i lådan....

Go´morron på er alla. NI ska ha en underbar fredag. Och för er som går på semester, ni ska ha en underbar sådan
                  [CENTER][COLOR=Red][B][COLOR=DarkOrange]Goda v

Comment

• lucina
                    • May 2004
                    • 62872

God morgon ..........................................Jag har inte ens lagt mej än ju.
                    Somna bara nån timme på soffan i gårkväll .
                    Fast jag tror allt jag ska lägga mej en stund iaf.....har ju piggnat till när jag suttit vid datorn. Ja, ett tag var jag väldigt trött men det har gått över.
                    [SIZE=1]

Comment

• kattmamman
                      Inneboende hos tv
                      • May 2004
                      • 6328

God morgon.
                      Men Lucina.....man ska sova på natten vet du välan??
                      Jaja du sover nog nu då....

Här är det molnigt.....vill inte ha det så.

Comment

• tigermalaa
                        Tr
                        • Apr 2007
                        • 3364

God morgon alla!

Comment

• lucina
                          • May 2004
                          • 62872

Originally posted by kattmamman
                          God morgon.
                          Men Lucina.....man ska sova på natten vet du välan??
                          Jaja du sover nog nu då....

Här är det molnigt.....vill inte ha det så.
                          Nej Kattis...sov inte vid den tiden....ja, jag vet man ska sova på natten. men vad göra när det inte går?
                          [SIZE=1]

Comment

• lucina
                            • May 2004
                            • 62872

God morgon alla!!!
                            [SIZE=1]

Comment

• poddi

God morgon lucina och alla andra tornisar. Hoppas ni får en härlig söndag.

Comment

• kattmamman
                                Inneboende hos tv
                                • May 2004
                                • 6328

God förmiddag.
                                Äntligen är alla morgonsysslor gjorda.
                                Koka fisk till grannens katter också...upp och mata och rengöra deras lådor. Leka och ge tandpasta....

Klar!!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...