Här...var är du???
God morron
Collapse
X
-
Håller med jag ...att det är över strax.....Originally posted by ViktoriaMmm..skönt...fniss..
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Gomorron på er godingar ....hoppas ni sover gott men här har jag vaknat till en som ser ut till att bli en solig dag....en baaaaaaaaamse kram på er!!!!!
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
gomorron Millou....här börja barnen skolan förra måndan...kramisOriginally posted by MillouGodmorgon i solen
Barnens första skoldag här, den ser ut att bli fin...är hundvakt...ska ta en sväng i skogen (är mycke vakt jag )
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
gomorron på dej Lexie...var helgen bra när du var bortaOriginally posted by LexieGomorron lucina och alla ni andra! Soligt här. Hoppas ni får en fin dag vad nu än hittar på

[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Gomorron igen! Har haft det jättebra hos bästa vännerna. God mat och dryck och mycket skratt (precis vad man behöver ibland)Originally posted by lucina5211gomorron på dej Lexie...var helgen bra när du var bortaOriginally posted by LexieGomorron lucina och alla ni andra! Soligt här. Hoppas ni får en fin dag vad nu än hittar på

Hoppas du och Marvin haft en skön helg du oxå *kram*
Comment
-
Jodå....kul att du hade det roligt hos dina vänner och att du fick många skratt. Visst det behövs men jag skrattar nog jätte mycke ofta....säger de iaf......så jag lever nog lääääääänge sägs det!!!Originally posted by LexieGomorron igen! Har haft det jättebra hos bästa vännerna. God mat och dryck och mycket skratt (precis vad man behöver ibland)Originally posted by lucina5211gomorron på dej Lexie...var helgen bra när du var bortaOriginally posted by LexieGomorron lucina och alla ni andra! Soligt här. Hoppas ni får en fin dag vad nu än hittar på

Hur gick det för Busan undrar Marvin????
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
HALLÅÅÅÅÅÅ, var är ni
Sover ni
Dags att vakna era sömntutor bara Millou och Lexie var inne en kortis här. Fick ett kort snack med dom men de kanske skulle jobba
Men ni andra vakna nuuuuu. hihihihihihihihi soligt här och varmt men känns lite höst i luften...
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Nog hade han saknat oss må ni tro! Sprang ut och in och hälsade på oss många gånger när vi kommit hem (även fast han hade haft det jättebra med sin kattvakt) Skall ju bort nästa helg oxå så det är skönt att veta att det går bra att ha kattvakt (annars är han lite egen)Originally posted by lucina5211Jodå....kul att du hade det roligt hos dina vänner och att du fick många skratt. Visst det behövs men jag skrattar nog jätte mycke ofta....säger de iaf......så jag lever nog lääääääänge sägs det!!!Originally posted by LexieGomorron igen! Har haft det jättebra hos bästa vännerna. God mat och dryck och mycket skratt (precis vad man behöver ibland)Originally posted by lucina5211gomorron på dej Lexie...var helgen bra när du var bortaOriginally posted by LexieGomorron lucina och alla ni andra! Soligt här. Hoppas ni får en fin dag vad nu än hittar på

Hur gick det för Busan undrar Marvin???? 
*kram*
Comment

Comment