God morron
Collapse
X
-
Sv: God morron
God morgon.
Ännu inge känning av det varma vädret....18-nånting här nu.
Nu är himlen nästan blå...det var mycket skyar när jag gick upp vid sjutiden. Ingen sol på uteplatsen ännu...den måste upp över huset mittemot först.
Ha en bra dag alla..
[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment
-
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Märkligt, det var på 5:an som farmor och farfar bodde, ut mot ett torg och så fanns det en radioaffär under i huset har jag för mig. Torget försvann tror jag och hur det blev med radioaffären vet jag inte.
[B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=royalblue]"Den som alltid vet b- Quote
Comment
-
Japp, samma utsikt över torget här med.....utsikten var från kök och vardagsrummet.....Men har inget minne av radioaffären....... När bodde din farfar & farmor där?. Jag bodde där från Juni -75 till dec- 81..... Fanns tre uppgångar A,B & C....jag bodde i C.....
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Har kollat och det var i C dom bodde, men det var länge sedan, när farfar blev änkeman i början på 60-talet flyttade han till S:t Persgatan, men min far är uppväxt på Åbygatan 5 C.
Comment
-
Okej, ja då bodde dom där innan mej. Jag flyttade in året efter de renoverade hela fastigheten. Hahaha jag bodde på S:T Persgatan som liten är född där.
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Hade mycket trevligt i Norrköping när jag var grabb, var och handlade i saluhallen med farfar och så var vi i parken och tittade på IFK. Det är märkligt så liten värden är
har fortfarande släkt i Norrköping fast dom bor på Rågången
Comment
-
Men det är trevligt här....jag trivs. Rågången ligger där ute ja i Vidablick....Där passerar jag ibland....Ja, världen är bra liten ...
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God morgon.
Hur har ni det i värmen? Jag älskar den...
[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment

...............
Comment