God morgon alla
Idag har jag hunnit få upp flåset innan datorn, gick hem från jobbet och tog en promenad med vovven direkt jag kom hem - svettigt. Ska fixa lite frukost nu
Jag tror att svaret heter Travian, Vickan? När det tar slut kommer folk tillbaks hit......när det blir har jag ingen aning om?
God morgon!
Just på Tornis va det dött,folk skrev inget redan INNAN de började med Travian helt ärligt..Och som jag sa,det skrivs på andra forum,varför inte här?
Måste vara nåt som gör att folk inte längre vill skriva här som förr.
Jag har ju mina skäl tex..Vore ju skoj om det hade gått att laga felet
Men tills dess får vi säga god morgon å vinka lite till varandra..Å minnas hur jäkla skoj vi haft just här..
ha nu en fin fin dag allihopa!
Ta hand om er..
[CENTER]
[COLOR=Black][I][B] Blonde, perverted and proud, kan det bli b
Jag tror mycket dog bort i samband med att folk - som inte behöver nämnas - skrev elakt om forumister från detta forum, på andra forum. Och då drog sig forumisterna härifrån, och låste in sig på andra, stängda, forum.
En teori...?
Jag tror mycket dog bort i samband med att folk - som inte behöver nämnas - skrev elakt om forumister från detta forum, på andra forum. Och då drog sig forumisterna härifrån, och låste in sig på andra, stängda, forum. En teori...?
Jag tror att det var både och. Många som spelar travian var inte på tornis . Många gick till Panic som det heter idag. Det var genom panic som vi kom till travian. Nu är det andra dagen jag inte spelar trravina . Och det är så skönt. Så jag kanske kommer att göra en Boubou. Det har jag haft i tankarna länge.
Morrn morrn....4 minuter kvar tills det är eftermiddag....
Jag har blivit lite sen sista tiden......att komma in hit.
Jag håller mig uppe längre på kvällarna så jag inte behöver gå upp i ottan.
Ha en bra dag alla goingarna här..
[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment