God morgon på er . Ja, jag ska hälsa Bria när hon kommer igen och svarar på mitt pm. Hadde väl tur där eller så kände hon väl på sej att någon saknade henne . Eftersom hon svarade mej närapå direkt .
Mina skator kraxar, men det är ett härligt morgonljud.
Fian hoppar upp i fönstret direkt efter frukosten och sitter och spanar på dem. Hennes huvud åker upp ner när dem flyger upp och ner.....det ser så gulligt ut....
[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g
God morgon alla! jobbigt att gå upp tidigt när man är van att sova längre men det är bara att vänja sig ska börja praktiser nästa måndag den 7:e..
ha en bra dag!
Jaha idag är det vintermånaden December....Brrr....men inge snö ännu.
Jag var och köpte en ny kuppevärmare igår för 100 spänn på Jula.
Nu slipper jag torka fukt i bilen....
Det kändes som jag vann på Lotto så glad blev jag..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment