Originally posted by lucina5211
God morron
Collapse
X
-
Gomorron lucina och Marvin!Originally posted by lucina5211Jag dåOriginally posted by lucina5211
God morron Lexie önskar dej en bra dag också
*kramisar*
Sa ju också gomorron till dej ju
Hoppas ni har det bra och att det funkar med medicineringen och att han är piggelin igen.
En mysig dag på er
Bamsekramar från mej och Busan
Comment
-
Hihi.. ska hälsa Dixie. Hälsa Busan från henne. woff - woff.Originally posted by LexieHihi, Busan hälsar Gomorron och även gokväll till Dixie och MarvinOriginally posted by FjälltjejenJag säger Gomorron till Marvin och Busan .
Tror inte dom fattar detta med tider

Ska iväg en sväng. Kikar in senare.
Comment
-
Gomorron Fjällis och Lexie och alla ni andraOriginally posted by FjälltjejenGodmorgon på er.
Opp och hoppa !!
Ska ta mitt kaffe ute i solen.
Jag är vaken men har sprungit runt efter Marvin
för att få i han sin medicin.........Det ni
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Gomorron lucina och Marvin! Ja det brukar bli lite svårare alltefterseom de lärt sig att så gott smakar det inteOriginally posted by lucina5211Gomorron Fjällis och Lexie och alla ni andraOriginally posted by FjälltjejenGodmorgon på er.
Opp och hoppa !!

Hoppas ni får en fin dag
Comment
-
Gomorron Lexie o Busan! Jo det märker jag allt men han ser så rolig utOriginally posted by LexieGomorron lucina och Marvin! Ja det brukar bli lite svårare alltefterseom de lärt sig att så gott smakar det inteOriginally posted by lucina5211Gomorron Fjällis och Lexie och alla ni andraOriginally posted by FjälltjejenGodmorgon på er.
Opp och hoppa !!

Hoppas ni får en fin dag 
när han först kommer ut i köket när jag ropar på honom för att i nästa vända på tassen
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Originally posted by FjälltjejenGodmorgon !Originally posted by Millou
Godmorgon själv.......fikar fortfarande och tittar på
morgonTV och allt det hemska som händer i Ryssland...så jäkla hemskt
Man fattar inte hur sånt kan hända. Fruktansvärt.
Näää.......lider med alla föräldrar...
Comment
Comment