Originally posted by Fjälltjejen
God morron
Collapse
X
-
Ja, det gör vi (mellan alla våra bestyr) Tjingaling!Originally posted by FjälltjejenÖnskar dig detsamma !Originally posted by LexieGomorron Fjällis! Ja, det gör den, en jättefin morgon Såg att den skiner hos dej oxå lol: Ha en bra dag!Originally posted by FjälltjejenGodmorgon !
Hoppas solen skiner på er

Höres senare.
Comment
-

God morron alla forumister!!!!
Ser ut att bli en fin dag idag med sol och allt.
Hoppas det blir detsamma för er
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Originally posted by lucina5211
God morron alla forumister!!!!
Ser ut att bli en fin dag idag med sol och allt.
Hoppas det blir detsamma för er

Sover ni ääääääään
Jag går och duschar
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God morron Fjälltjejen, Lexie och ViktoriaOriginally posted by LexieGomorron lucina och Fjällis! Solig och vindstilla morron här, ser att ut att bli en fin dag igen. Skall ladda kafebryggaren, sen är jag snart tillbaka.
Nu satte jag mej med nybryggt kaffe framför datan efter min dusch och håryvättning. Ska sanningen fram så tog jag ett skönt bad också
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God morron Millou.Originally posted by MillouGomorgon forumet
Ska bli sol och en fin dag här...ska iväg o jobba, blir hårt i dag me..
tittar in i kväll...ha det så jättebra i dag...Kramis på er
Soligt här med, hoppas din dag blir bra!!!
Stressa inte på jobbet inte bra för kropp och själ.
*kramis på dej*
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment

Comment