Originally posted by lucina5211
God morron
Collapse
X
-
Morrn morrn! Vräkte ner gjorde det i natt....Originally posted by FjälltjejenGodmorgon !
Ser ut att bli sol hos mig oxå.
Hörde att det regnade i natt.

[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Efter duschen här nu så har jag med hällt upp första muggen kaffe.Originally posted by LexieGomorron lucina! Tack detsamma. Ser ut att bli fint och soligt här ocksåOriginally posted by lucina5211
God morron på er raringar!!!
Hoppas ni vaknar till en bra dag.
Solen tittar fram bakom hörnet här.
Ser ut att bli en fin höstdag

Första muggen kaffe här nu.. 
Ska strax ut och sätta mej och ta dagens första os
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Samma här innan jobbet. Ha en bra dag du och alla ni andra! *ses*Originally posted by lucina5211Efter duschen här nu så har jag med hällt upp första muggen kaffe.Originally posted by LexieGomorron lucina! Tack detsamma. Ser ut att bli fint och soligt här ocksåOriginally posted by lucina5211

Comment
-
Originally posted by LexieSamma här innan jobbet. Ha en bra dag du och alla ni andra! *ses*Originally posted by lucina5211Efter duschen här nu så har jag med hällt upp första muggen kaffe.Originally posted by LexieGomorron lucina! Tack detsamma. Ser ut att bli fint och soligt här ocksåOriginally posted by lucina5211

klart vi gör Lexie och ha en bra dag du med!!!*kramar om*
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment

Comment