sitta här o uggla själv
Collapse
X
-
Sv: sitta här o uggla själv
reggade mig förut på ett forum i jakten på att hitta er alla,där såg jag lite skriverier..om just Mellon..Låter som han e ..hm..lite annorlunda än jag minns honom..ser väl om jag träffar på honom.. Vore skoj..Vill ju träffa er alla..
Men börjar undra om jag letar rätt kanska bara ska försöka få tebax folk på msn..
[CENTER]
[COLOR=Black][I][B] Blonde, perverted and proud, kan det bli b- Quote
Comment
-
[CENTER]
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Lite svårt iofs att ge en "rättvis" bedömning där. Alla har ju sina erfarenheter så att säga. Men liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite för mycket politiska åsikter skulle vi kunna kalla det för. Och när det blir lite för mycket så blir det.. lite för mycket.. Speciellt om det är samma sak, om igen, dag ut - och dag in...
Comment
-
Ja jag tror då jag sitter här å ugglar..själv..Kanske dax att göra annat nu när jag skrivit min dagboksanteckning för idag,hälsat på här,kanske ska ut å ta ett span på något läckert,ist för att sitta här å ja..uggla då..
[CENTER]
Comment
-
Lite svårt iofs att ge en "rättvis" bedömning där. Alla har ju sina erfarenheter så att säga. Men liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite för mycket politiska åsikter skulle vi kunna kalla det för. Och när det blir lite för mycket så blir det.. lite för mycket.. Speciellt om det är samma sak, om igen, dag ut - och dag in...
lite förmycket barnporr, extrema våldsamma sex bildinlägg, massakerbilder inlägg.
nazzeinlägg osv osv..
grabben e störd, jag tycker inte svergie har rätt invandrarpolitik men när man snackar som Mellon/Mygga gör så försvinner all respekt för personen.- Quote
Comment
-
Precis. Forumvärlden är inte riktigt lika tacksam nuförtiden som den var förr heller. Den har blivit hårdare, kallare och brutalare. Alla leker överlevare och tävlar om vem som är starkast och svagast.. Utom på Tornis, där alla tas emot med maximal kärlek och respekt...
Comment
...............

Comment