Ja här sitter jag å ugglar då i min ensamhet..Misstänker att när jag sen måste lämna datorn då kommer ni andra in..
Jag jobbar gumman...har en timme kvar, sen ska ta min laptop o dra hemåt, blir nercabbat för här är det fullt med solska nog stanna o handla lite på vägen hen till paradiset
Jag jobbar gumman...har en timme kvar, sen ska ta min laptop o dra hemåt, blir nercabbat för här är det fullt med solska nog stanna o handla lite på vägen hen till paradiset
Wow..Det lät mysigt..Bo i paradiset,sol,å nercabbat..Inte helt fel.....
Jag håller på laga mat nu på bästa ugglevis..hm..vad blev de för knasigt nu då..
[CENTER]
[COLOR=Black][I][B] Blonde, perverted and proud, kan det bli b
Jag har varit på OK och bytt lampa på min bil. Har skällt ut trygghansa. Jag har lämnat in min dataskärm för filmen har lossnat på den. Jag har garanti kvar. Sen har jag varit hos sjukgymnasten.
Jag har varit på OK och bytt lampa på min bil. Har skällt ut trygghansa. Jag har lämnat in min dataskärm för filmen har lossnat på den. Jag har garanti kvar. Sen har jag varit hos sjukgymnasten.
Wow du har verkligen varit i farten idag..Medans jag inte gjort mycket....Men nu ska jag köra igång..Sent ska syndaren vakna lr vad säger man...
[CENTER]
[COLOR=Black][I][B] Blonde, perverted and proud, kan det bli b
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment