Hm...ja..surrar så länge jag inte har annat å bättre för mig..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Byter datan mot tv-soffan
Collapse
X
-
ibland e de kul o lyssna på men skvaller e mest rykten o dom tar ja med en nypa salt för i denna stad kan va som helst hända polaren åkte i fängelse för misshandel hörde ja några fjortisar sitta i bussen o prata om de tänkte alla känner till honom men så säger den ene ja hörde att han va med o rånade ett ställa ja med fast ja hörde att han skulle ha skjutit mot nån bla bla bla bla bla
- Comment
Comment
-
ibland e de kul o lyssna på men skvaller e mest rykten o dom tar ja med en nypa salt för i denna stad kan va som helst hända polaren åkte i fängelse för misshandel hörde ja några fjortisar sitta i bussen o prata om de tänkte alla känner till honom men så säger den ene ja hörde att han va med o rånade ett ställa ja med fast ja hörde att han skulle ha skjutit mot nån bla bla bla bla bla
- Comment
Comment
-
Mmm..kan va ql å lyssna på ibland...men jag ogillar skvaller...hu..livsfarligt..att lyssna på..å sprida vidare..huuu

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
- Comment
Comment
-
polarn sa hade han vetat vilka de va hade han skrämt skiten ur dom för detta e ju ett rykte som snuten kommer höra tillslut o då blir de ju förhör om saker han inte varit inblandad i pga några tonåringar som snackar massa skit
- Comment
Comment

Comment