Mm..faktiskt så va de lite så jag först såg soffan oxå..trodde synen försämrats..fniss
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Byter datan mot tv-soffan
Collapse
X
-
toast o vatten 8)Originally posted by LexieFörmodar att det inte blir någon kötträtt framför TV:n dåOriginally posted by Tronicvart på grillfest ska sätta mig o äta framför tv´n nu 8)
Vad skall du äta och titta på? 8)
- Comment
Comment
-
Inte så tokig nattfösareOriginally posted by Tronictoast o vatten 8)Originally posted by LexieFörmodar att det inte blir någon kötträtt framför TV:n dåOriginally posted by Tronicvart på grillfest ska sätta mig o äta framför tv´n nu 8)
Vad såg du för program på TV:n?
- Comment
Comment
-
Man kan väl se en sån där video med knastrande brasa?Originally posted by LexieFörmodar att det inte blir någon kötträtt framför TV:n dåOriginally posted by Tronicvart på grillfest ska sätta mig o äta framför tv´n nu 8)
Vad skall du äta och titta på? 8).
- Comment
Comment
-
Ja, och vill man variera sig lite så kan man se akvariumOriginally posted by pmlMan kan väl se en sån där video med knastrande brasa?Originally posted by LexieFörmodar att det inte blir någon kötträtt framför TV:n dåOriginally posted by Tronicvart på grillfest ska sätta mig o äta framför tv´n nu 8)
- Comment
Comment

Comment