Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hörru tronic.
Collapse
X
-
hur blir de med operation tumme e den avklarad ännu??Originally posted by lucina5211tråkigt med benet men du låter trots allt positiv.........undrar när jag får min tumme opereradOriginally posted by ViktoriaOj..nu ska han sätta kniven i mig me..huu..ja ja..
*slänger upp benet*
Kommer blir rätt ok..kunna leva hyfsat..aldrig mer snowboard,slalom,cykla..å springa..men att små jogga efter ett snyggt span ska jag fixa
Om han då inte e vääldigt snabb....som vissa e..
Våren/sommaren sa han.....är det inte sommar nu

- Comment
Comment
-
Nej du , det ser ut som det drar ut på det. Men hoppas då att det blir efter vi flyttat då ,annars kan jag inte göra nåt!!!Originally posted by Tronichur blir de med operation tumme e den avklarad ännu??Originally posted by lucina5211tråkigt med benet men du låter trots allt positiv.........undrar när jag får min tumme opereradOriginally posted by ViktoriaOj..nu ska han sätta kniven i mig me..huu..ja ja..
*slänger upp benet*
Kommer blir rätt ok..kunna leva hyfsat..aldrig mer snowboard,slalom,cykla..å springa..men att små jogga efter ett snyggt span ska jag fixa

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
har du tummen i arselet eller?? heheheheheheheOriginally posted by lucina5211Nej du , det ser ut som det drar ut på det. Men hoppas då att det blir efter vi flyttat då ,annars kan jag inte göra nåt!!!Originally posted by Tronichur blir de med operation tumme e den avklarad ännu??Originally posted by lucina5211tråkigt med benet men du låter trots allt positiv.........undrar när jag får min tumme opereradOriginally posted by ViktoriaOj..nu ska han sätta kniven i mig me..huu..ja ja..
*slänger upp benet*

- Comment
Comment
-
blev bara 6st 3,5 2 xcider o 2 groggar jäkla folkölen som gör mig seg!!Originally posted by FjälltjejenAtt man ska hälla i sig så man blir bakis ..Originally posted by Tronickör tv-kväll idag e för slö o bakis för data!! :?
Slö och trött kan jag vara men aldrig direkt bakis...Fast det är väl en sorts bakis det oxå..

- Comment
Comment
-
Kanske är blandningen som gör det..Originally posted by Tronicblev bara 6st 3,5 2 xcider o 2 groggar jäkla folkölen som gör mig seg!!Originally posted by FjälltjejenAtt man ska hälla i sig så man blir bakis ..Originally posted by Tronickör tv-kväll idag e för slö o bakis för data!! :?
Slö och trött kan jag vara men aldrig direkt bakis...Fast det är väl en sorts bakis det oxå..

- Comment
Comment

tackar varmt o skönt!!
Comment