Just nu lyssnar vi in diverse önskemål från nya och gamla medlemmar och jag har hittills fått en del feedback som ändrat prägeln på forumet. Vi fyller på här efter hand - har ni några önskemål, svara gärna i denna tråden.
Färdigt
Önskemål (ej klara)
Ljus bakgrund
Numera finns "dark mode" tillgängligt som tema (ett tema som levereras med vBulletin) - längst ned på vänster sida i era webbläsare kan man numera byta från "Default style" till "Dark" om man känner att den ljusa bakgrunden och stilen är för mycket.
image.png
Färdigt
- Teckenstorleken är för liten, svårt att läsa.
- Det är svårt att läsa på grund av ljus bakgrund.
- Svensk översättning!
- Reaktionsknappar - finns redan!
- Tools (!)
Tornevalls Toolbox - Ger åtminstone AI-möjligheter på ett smidigt sätt. Vad mer kan vi göra där? RSS-läsning till specifika medier?
AI är implementerad. Om nåt mer ska göras här, behövs en ny tråd. - Facebook?
Ja, som inloggning. Meta for Business har approvat "Tornis" som applikation.
Önskemål (ej klara)
- Andra sociala medier/Integration
Finns eget intresse. Blueskye? Ingen aning. Vi testar!
Kräver egen tråd om denna ska fortsätta. - root_font_size but customizable (borde gå att få tag på värdet på den och låta användare själva bestämma hur stor den fonten ska vara).
Den var inte helt lätt sörrö!
Kräver ny tråd.
Ljus bakgrund
Numera finns "dark mode" tillgängligt som tema (ett tema som levereras med vBulletin) - längst ned på vänster sida i era webbläsare kan man numera byta från "Default style" till "Dark" om man känner att den ljusa bakgrunden och stilen är för mycket.
image.png
Comment