Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rome

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rome

Är det någon som ser på den serien? Jag fick ner alla avsnitten igår och har än så länge sett sex st av dom

Schysst serie alltså, om man gillar Romarriket och dess storhetstid. Serien utspelar sig under Gaius Julius Ceasars tid (ca år 50 f.Kr).

12 avsnitt består säsong 1 av

Aldrig hört talas om..aldrig sett..men låter ju bra..men inget jag kommer att se..möjligen att jag laddar ner å ser den så..På tok förmånga avsnitt dessutom..nu närmar sig sommaren å de enda som man ser då e ju Morden i Midsomer *s*

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
    Vickan Äger dessa:
    Marilyn Manson
    Stockholm
    Peta Wilson
    London
    Monaco
    Gil.Grissom

Comment

Originally posted by Vickan
      Aldrig hört talas om..aldrig sett..men låter ju bra..men inget jag kommer att se..möjligen att jag laddar ner å ser den så..På tok förmånga avsnitt dessutom..nu närmar sig sommaren å de enda som man ser då e ju Morden i Midsomer *s*
      Den visas på TV4 1000, men jag vet inte hur långt dom har kommit i serien. Men ta du och ladda ner den. Den innehåller mycket sex och många av männen i den kommer säkert att hamna på din hunklista

Här har du den på 3 DVD med svensk sub

Download music, movies, games, software and much more. The Pirate Bay is the galaxy's most resilient BitTorrent site.

Comment

Originally posted by Mellon
        Den visas på TV4 1000, men jag vet inte hur långt dom har kommit i serien. Men ta du och ladda ner den. Den innehåller mycket sex och många av männen i den kommer säkert att hamna på din hunklista

Här har du den på 3 DVD med svensk sub

http://thepiratebay.org/details.php?id=3449073
        ..Wow..måste kanske försöka se den iaf då..orden hunk å sex e förbaskat lockande..Ja iaf tror alla de e de jag vill se..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
        Vickan Äger dessa:
        Marilyn Manson
        Stockholm
        Peta Wilson
        London
        Monaco
        Gil.Grissom

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X