Announcement

Collapse
No announcement yet.

Det gick inge bra med Messiah...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det gick inge bra med Messiah...

Jag såg ett avsnitt av Messiah, och lovade vitt och brett att fortsätta försöka följa serien. Hur gick det?

-

Originally posted by TMM
    Jag såg ett avsnitt av Messiah, och lovade vitt och brett att fortsätta försöka följa serien. Hur gick det?

Jag blev inspirerad av dig när du hyllade den så jag såg nästa avsnitt men sen vart det stopp. jag är ingen seriemänniska alls...

PS: kommer inte ihåg vad det svsnittet handlade om ens en gång men det var jättebra!
    Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Har då inte ens hört talas om det!!! Han gick på vattnet va eller var det på fyran?

Comment

Originally posted by Bria
        Har då inte ens hört talas om det!!! Han gick på vattnet va eller var det på fyran?
        Kommer inte ihåg vilken kanal det var men mord och ond bråd död handlade det om.
        Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Originally posted by Klossan
          Kommer inte ihåg vilken kanal det var men mord och ond bråd död handlade det om.
          Ja det är ju det det handlar om. Ofta vattenkofta. Fast det lät ju inget positivt det ni sa här uppe. (eller nere då för de som har reverserad inläggsordning (ja hon tänker då på allt den där Bria)) Jag är ingen seriemänniska heller, vill se allt på en gång om jag så ska sitta fjorton timmar. Försöker spela in ibland men då ska man ju hålla reda på det och så missar man sista avsnittet. Man kan ju bli galnARE på det viset. Om man inte hittar nåt annat bra sätt förstås.

Comment

Har för mig att det är femman det går på. Eller gick? Jag minns inte ens om det går längre. Ni har rätt. Jag är inte heller någon seriemänniska. För att jag ska lyckas se en serie så måste samtliga avsnitt gå samma dag, medan intresset fortfarande är väckt. Riktigt synd det där, för jag tror minsann att serien var riktigt bra...
            -

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X