Announcement

Collapse
No announcement yet.

VM i Ishockey 2006

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VM i Ishockey 2006

Nu börjar VM det är inte mycket sport som jag följer,,,,,,men när Tre kronor spelar så är jag där...Ikväll Svergie -Ukraina

Originally posted by Skorpan
    Nu börjar VM det är inte mycket sport som jag följer,,,,,,men när Tre kronor spelar så är jag där...Ikväll Svergie -Ukraina
    Tycker det är synd att Hockey-VM går varje år, skulle bli roligare att titta om det gick varannat bara. Men visst tittar man ändå om Sverige går vidare från gruppen.

Comment

Originally posted by Alex
      Tycker det är synd att Hockey-VM går varje år, skulle bli roligare att titta om det gick varannat bara. Men visst tittar man ändå om Sverige går vidare från gruppen.
      Jag tycker det är lite trist att det går även OS-år.. Men enbart för att jag har en ganska stor förståelse att så många stjärnor hoppar just i år.. Kanske speciellt just detta OS-år..

Men, men.. Har ni tänkt på att hockeyvm också kommer senare och senare... förut var ju typ finalen vid valborg... Snart hamnar väl hockey och fotbollsvm samtidigt och det blir jäääkligt svårt att hitta hockey:n på tv...
      ________
      ____

Comment

Hehe.... precis, hockey-VM och fotbolls-VM (EM) börjar närma sig varandra
        Allt p g a NHL vad jag förstått...
        Trots att det börjar när det brukar sluta så ska jag se hockey-VM!

Comment

Originally posted by Lexie
          Hehe.... precis, hockey-VM och fotbolls-VM (EM) börjar närma sig varandra
          Allt p g a NHL vad jag förstått...
          Trots att det börjar när det brukar sluta så ska jag se hockey-VM!
          Jag håller med dig och Duke o Alice....visst hade VM medaljen kännts lite tyngre om den hade spelats om som i fotbolls VM

Comment

Heja Italien.....de spelar mot Schweiz,,,Italien leder just nu med 1-0

Comment

Heja Italien.....de spelar mot Schweiz,,,Italien leder just nu med 1-0
              Håller tummarna för Italien då men väl en sensation om de skulle vinna... Men altid kul med outsiders och det är väl så de alla börjar för att få det motstånd som behövs i större sammanhang

Comment

Håller tummarna för Italien då men väl en sensation om de skulle vinna... Men altid kul med outsiders och det är väl så de alla börjar för att få det motstånd som behövs i större sammanhang
                Shit,,de förlorade

Comment

Däremot skall man väl alltid göra det bästa av situationen om det är möjligt utan att man samtidigt godkänner allt för mycket skit.... Så jag tänker faanimig följa hockeyvm och heja lika hårt på Sverige som vanligt fast jag tänker i smyg heja lite mer på Finland och jag tror att Sveriges begränsade lag inte behövs för att faktiskt Finland skall få köra över hela alltet...
                  ________
                  ____

Comment

Originally posted by Duke
                    Däremot skall man väl alltid göra det bästa av situationen om det är möjligt utan att man samtidigt godkänner allt för mycket skit.... Så jag tänker faanimig följa hockeyvm och heja lika hårt på Sverige som vanligt fast jag tänker i smyg heja lite mer på Finland och jag tror att Sveriges begränsade lag inte behövs för att faktiskt Finland skall få köra över hela alltet...
                    Jag var såklart överförtjust över OS guldet...men samtidigt så tyckte jag synd om Finnarna....de var också värda guldet

Comment

Och stora finalen är 21 Maj, right?

(Har fortfarande inte fått allt klart för mig där än)
                      -

Comment

Originally posted by TMM
                        Och stora finalen är 21 Maj, right?

(Har fortfarande inte fått allt klart för mig där än)
                        Jaa, och det är väl dan före dan... (dock med vemod måste jag säga trots allt)

Comment

Jag var såklart överförtjust över OS guldet...men samtidigt så tyckte jag synd om Finnarna....de var också värda guldet
                          På nåt sätt blev bara allt fel.....
                          Det var drömfinalen, tyckte både jag och Paci... Och det var en bra, spännande match med bra hockey.....

Hur Sverige kom till final var dock rätt skumt.. måste jag hålla med om.. dock kom dom dit.. och när de väl är där så skall allt tidigare vara betydelselöst.. självklart... egentligen....

Sverige vann efter en spännande match.. Jag blev jääääkligt glad.. Men den här gången togs lite glädjen ifrån mig eftersom jag så lätt kunde faktiskt känna med Paci.. Vaffasen.. jag var fortfarande glad.. men det kändes som lite tjuveri ändå då Finland kämpat så hårt och bra.. på nåt sätt.. Ja, ja.. gissar att jag aldrig kan vinna helt längre...
                          ________
                          ____

Comment

Originally posted by Duke
                            På nåt sätt blev bara allt fel.....
                            Det var drömfinalen, tyckte både jag och Paci... Och det var en bra, spännande match med bra hockey.....

Hur Sverige kom till final var dock rätt skumt.. måste jag hålla med om.. dock kom dom dit.. och när de väl är där så skall allt tidigare vara betydelselöst.. självklart... egentligen....

Sverige vann efter en spännande match.. Jag blev jääääkligt glad.. Men den här gången togs lite glädjen ifrån mig eftersom jag så lätt kunde faktiskt känna med Paci.. Vaffasen.. jag var fortfarande glad.. men det kändes som lite tjuveri ändå då Finland kämpat så hårt och bra.. på nåt sätt.. Ja, ja.. gissar att jag aldrig kan vinna helt längre...
                            Jag tror jag vet hur du kände,,,,jag blev själv förvånad över att inte känna den här riktiga skadeglädjen över att ha slagit finnarna igen.......som jag sa så kände man sympati med dem

Comment

Jaa, och det är väl dan före dan... (dock med vemod måste jag säga trots allt)
                              Jag håller med dig, jag är jäkligt splittrad inför detta.. Fast i gengäld får man väl kanske lite mer sol på sig
                              -

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X