Announcement

Collapse
No announcement yet.

Saltkråkan....

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Saltkråkan....

Är det någon mer som ser på denna härliga serie varje år?...
    År efter år (i TV alltså) så flyttar farbror Melker in med familjen i detta eländiga underbara hus (regnar gör det och är eländigt)

Tjorven, Båtsman, Pelle och Malin.. jag kan bara liksom inte vara utan dom varje söndag på sommaren ....

Originally posted by Lexie
    År efter år (i TV alltså) så flyttar farbror Melker in med familjen i detta eländiga underbara hus (regnar gör det och är eländigt)

Tjorven, Båtsman, Pelle och Malin.. jag kan bara liksom inte vara utan dom varje söndag på sommaren ....
    Absolut. Det hela blir roligare för varje år och så är det som nån slags 'hemkänsla' i det hela.

Den här surgubben är det Österman tro han är ganska kul.

Comment

Originally posted by Bria
      Absolut. Det hela blir roligare för varje år och så är det som nån slags 'hemkänsla' i det hela.

Den här surgubben är det Österman tro han är ganska kul.
      Javisst är det härligt! Och Stina inte att förglömma... (typ på min gata i stan där jag bor....)

Comment

Javisst är det härligt! Och Stina inte att förglömma... (typ på min gata i stan där jag bor....)

''Gode Gud får jag ta mer tårta''

''Jaa det får du''

Comment

Tack för D tipset Lexie...hade ingen aning om att saltkråkan går nu...kollar inte vad som är på Tv nu å ngra mån. framåt,jo kanske om det regnar ute,har vant av mej förmodligen,läser eller hänger här istället före sänggång......men det är ju toppen med lite nostalgitripp saltkråkan

Comment

Nu är det dags igen men Tjorven och Melker får slåss om uppmärksamheten från VM-fotbollen, men vad är väl fotboll?

Comment

Sv: Saltkråkan....

VA? Sändes den varje sommar?
              - CARPE DIEM -

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X