Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ghost Rider

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ghost Rider

Ännu en Marvelserie blir film. Denna gång är det Johnny Blaze alias Ghost Rider (Nicolas Cage) som på sin motorcykel tar sig an uppgiften att rädda världen från en ond ande. Den kvinnliga huvudrollen kommer att spelas av Eva Mendes. Regi och manus står Daredevil-regissören Steven Johnson för. En annan skådespelare som vi kommer få se är Donal Logue och just nu pågår förhandlingar med Peter Fonda.

Ännu en "Marvelserie"? Jag tyckte trailern verkade grym, jag. Vad är en Marvel? Är det värt att leta efter marvel-karaktärer, med tanke på trailern?

Synd förresten att den inte verkar ha sin release förrän 2007.
    -

Coolt, jag har alltid gillat Marvel Fantastiska 4an, Silver Surfarn med mera

Comment

Originally posted by Mellon
      Coolt, jag har alltid gillat Marvel Fantastiska 4an, Silver Surfarn med mera
      Ahhhh, är det dom! Nu hajjar jag.. Gick inte Blade under samma benämning också?

Edit:

Jomenvisst!

Fast det där är ju inte Wesleys, utan en serie. Bah.
      -

Comment

Originally posted by TMM
        Ahhhh, är det dom! Nu hajjar jag.. Gick inte Blade under samma benämning också?

Edit:

Jomenvisst!
        http://www.marvel.com/movies/17.20
        Fast det där är ju inte Wesleys, utan en serie. Bah.
        Jopp, och X-Men, Spiderman m.fl.

Comment

Originally posted by TMM
          Ännu en Marvelserie blir film. Denna gång är det Johnny Blaze alias Ghost Rider (Nicolas Cage) som på sin motorcykel tar sig an uppgiften att rädda världen från en ond ande. Den kvinnliga huvudrollen kommer att spelas av Eva Mendes. Regi och manus står Daredevil-regissören Steven Johnson för. En annan skådespelare som vi kommer få se är Donal Logue och just nu pågår förhandlingar med Peter Fonda.

http://www.undertexter.se/?p=news&file=147

Ännu en "Marvelserie"? Jag tyckte trailern verkade grym, jag. Vad är en Marvel? Är det värt att leta efter marvel-karaktärer, med tanke på trailern?

Synd förresten att den inte verkar ha sin release förrän 2007.

Jag tror dessvärre den riskerar att vara usel.. som filmerna:
          Daredevil
          Elektra
          Cat Woman (Halle Barry)
          Hell Boy
          Spawn
          Fantastic 4
          etc.

Däremot gillade jag:
          Constantine
          Blade (enbart första)
          Batman Begins
          X-men
          etc.

Och så har jag rätt stora förhoppningar på nya Superman filmen som nyligen hade premiär, regisserad av X-men regissören Bryan Singer. Även om jag iofs aldrig har gillat stålis som karaktär så mycket iofs..

Är det inte dags för en rejält visuell regissör (Tim Burton?, Sam Mendes?, Terry Gilliams?) att göra en film om Stan Lee? Om hans liv och kreationer?
          ________
          ____

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X