Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tycker synd om Tone Bekkestad!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tycker synd om Tone Bekkestad!

Jag tycker det var på tok för hårdt av 4:an att stänga av henne för den där oskyldiga Slitzbilden. Hyckleri dessutom med tanke på program som tex paradise hotel. 4:an anser jag vara en ganska usel skräpkanal och Tone är en av dom få personerna som känns seriösa och som kan hålla upp kvalitén. Dåligt och fegt beslut 4:an. Ni borde ha stöttat henne istället.

*Jättearg*

Finns det inte fler på 4an som har vikt ut sig, eller är det bara något jag fått för mig?
    -

Comment

Originally posted by TMM
      Finns det inte fler på 4an som har vikt ut sig, eller är det bara något jag fått för mig?
      Jo, det finns det. Linda Isaksson t.ex. - Vi har nu dock fått lära oss av TV4 att det är politiskt inkorrekt att visa lite bar hud om man har ett seriöst arbete och är kvinna.

*Moronsen på 4:an upphör aldrig att "roa"*

Comment

Originally posted by TMM
        Pepe Eng bland annat

Comment

Originally posted by Skorpan
          Pepe Eng bland annat
          Men Pepe är ju bara Sportjournalist och då går det bra - Men Gud nåde honom om han ens vore i närheten av att vara Meterolog

Comment

Dubbelmoral och ingenting annat.
            "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Originally posted by Brutus
              Dubbelmoral och ingenting annat.
              Vi lever ju in dubbelmoralens tid. Alla vill gärna framstå som goda på andras bekostnad.

Comment

Originally posted by Ben-Sin
                Jag tycker det var på tok för hårdt av 4:an att stänga av henne för den där oskyldiga Slitzbilden. Hyckleri dessutom med tanke på program som tex paradise hotel. 4:an anser jag vara en ganska usel skräpkanal och Tone är en av dom få personerna som känns seriösa och som kan hålla upp kvalitén. Dåligt och fegt beslut 4:an. Ni borde ha stöttat henne istället.

*Jättearg*
                Håller med dig...men nu får Tone så mycke bra stöd av alla tittare så jag tror att TV 4 förlorade på att agera så här...dessutom var hon skitsnygg på bilden...bra reklam för väder...knäpp upp kavajen liksom

Comment

Originally posted by Millou
                  Håller med dig...men nu får Tone så mycke bra stöd av alla tittare så jag tror att TV 4 förlorade på att agera så här...dessutom var hon skitsnygg på bilden...bra reklam för väder...knäpp upp kavajen liksom
                  håller med dig..och där sket TV 4 i det blå skåpet...

dessutom kan det väl inte ens räknas som erotisk bild...???

Comment

Originally posted by Runedin
                    håller med dig..och där sket TV 4 i det blå skåpet...

dessutom kan det väl inte ens räknas som erotisk bild...???
                    Halloj mitt natten Rune....nej...snyggt sexig tyckte jag

Comment

Halloj mitt natten Rune....nej...snyggt sexig tyckte jag
                      precis...inget att hänga upp sig på...

ska bli intressant att se hur TV4 försöker rädda ansiktet nu...

Comment

Originally posted by Runedin
                        precis...inget att hänga upp sig på...

ska bli intressant att se hur TV4 försöker rädda ansiktet nu...
                        Ja...hon Kinna eller vad hon hette som sa sitt...verkade faktiskt lite skärrad över om hon fattat fel beslut...hon kanske var avis

Comment

Ja...hon Kinna eller vad hon hette som sa sitt...verkade faktiskt lite skärrad över om hon fattat fel beslut...hon kanske var avis
                          risken finns ju att det kommer att rulla några huvuden där...

Comment

Tycker det är läge att *stänga* av tv4 från min och flickvännens tv på några månader. Deras program och chefsledning passar inte med den profil vi vill ha och vår trovärdighet som normalintelligenta personer skulle kunna ifrågasättas av våra bekanta, om det kom fram att vi tittade på tv4.

Ifs ingen förlust då ingen av oss brukar tittar på deras skräp annars ändå.

Comment

Originally posted by Ben-Sin
                              Tycker det är läge att *stänga* av tv4 från min och flickvännens tv på några månader. Deras program och chefsledning passar inte med den profil vi vill ha och vår trovärdighet som normalintelligenta personer skulle kunna ifrågasättas av våra bekanta, om det kom fram att vi tittade på tv4.

Ifs ingen förlust då ingen av oss brukar tittar på deras skräp annars ändå.
                              Precis, den jävla skitkanalen kan fortsätta med att gullegulla med alla ickes-svenskar, och försöka övertyga oss alla om hur bra det är med mångkultur.
                              Last edited by Mellon; 2006-06-28, 13:09.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X